امام جمعه کبگیان
حجت الاسلام پژمان : همیشه و همه سایت و همه رسانه گفته شده بخش کبگیان و شهر چیتاب از پتانسیل بالای پذیرش گردشگر برخوردار است و مسئولانی دردوره های متعدد آمدند و قول همکاری و مساعدت و هم افزائی امکانات دادند اما هنوز همان آش و همان کاسه هست؟
کد خبر: ۹۰۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 02 October 2020

به گزارش خبرگزاری"تابناک کهگیلویه و بویراحمد" ، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان درخطبه های ۱۱ مهر ماه ۹۹ چیتاب ضمن توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به سکرات موت گفت : خریداری بهشت وجهنم درطول چند صباحی که انسان میهمان دنیاست در قبال رفتار و کردار انسان می باشد.

وی افزود : انسان بعد از مرگ هم بهشت هم جهنم را میبیند پس سعی کنید با ایمان قَـوی که از زیانکاران نباشید تا هنگام احتضار آرزو به دل نمانید.
امام جمعه کبگیان با تبریک ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی گفت : امنیت شریان حیاتی تداوم بقایک ملت دریک کشوراست که سبزپوشان جان برکف نیروی محترم انتظامی است.

وی افزود : حافظان امنیت با نا امن کردن برنامه های سوداگران امنیت مردم امنیت اصلی را به دست می اورند.

خطیب جمعه کبگیان با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی هم گفت : فهم امامت با شکل گیری حس ولایتمداری در یک شخص نهضت اربعین با شعار هیهات من الذله ایجاد می کند.

حجت الاسلام پژمان تصریح کرد : آنروز حسین زمان جان داد فرزند داد ، مال داد تا امروز ظلم ستیزان با تبعیت از قیام اربعین آزمون ولایتمداری و با ولایت بودن در میدان های جبهه گـیری دشمن سر تا پا مسلح مجازی و واقعی جبهه مقاومت و مقابله را تقویت کنند.

وی با تبریک به مناسبت هفته گردشگری هم گفت : همیشه و همه سایت و همه رسانه گفته شده بخش کبگیان و شهر چیتاب از پتانسیل بالای پذیرش گردشگری برخوردار است و مسئولانی در دوره های متعدد آمدند و قول همکاری و مساعدت و هم افزائی امکانات دادند اما هنوز همان آش و همان کاسه هست.

اسماعیل رسام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار