محرومیت در زیرساخت معابر لنده
نبود پیاده رو باعث می‌شود تا دانش آموزان این منطقه از شهر لنده در خیابان اصلی تردد کنند و هر روز باید شاهد مصدومیت یکی از آنان باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ 21 April 2024

به گزارش تابناک، این بار هم هاوش دانش آموز اول ابتدایی در شهرک فجر وقتی مجبور می‌شود از خیابان اصلی عبور کند دچار حادثه می‌شود و به مانند محدثه  و زیبا در سالهای قبل تر از ناحیه سر و صورت کمر مصدوم شد.

نبود زیر ساخت مناسب شهری در این شهرک سال‌هاست مطالبه ی مردم این منطقه است که متاسفانه تاکنون کسی صدای آنان را نشنیده است.

خیابان حدوداً دو کلیومتر است که یک متر پیاده رو صاف و یک دست ندارد و همین باعث می‌شود ۴۰۰ دانش آموز این منطقه هنگام عبور مرور از همین خیابان و لابلای خودروهای سبک و سنگین و موتور سواران تیزرو بگذرند که طی فقط سال اخیر سه دانش آموز کلاس اول ابتدایی دچار حادثه شدند و ضمن مصدومیت ماها از درس و تحصیل عقب ماندند.

درست است که امروز هاوش و محدثه و زیبا فقط مصدوم شدند ولی قطعا اگر اقدام به ترمیم و ساماندهی معابر این منطقه از شهر لنده نکنیم دور از انتظار نیست روزی شاهد مرگ یک کودک معصوم در این قسمت از شهر باشیم.

امید و انتظار تنها چیزی است که از دست خانواده های این همه دانش برمی‌آید و به انتظار می نشینیم تا ببینیم کی و چه وقت این وضعیت پایان می‌ یابد.

گزارش؛ مجید مرادی 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده
|
Finland
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
صدای واقعی مردم لنده خبرنگاری است که کنار مردمش باشد
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
شهرک فجر محروم و سپاس از پوشش محرومیت محل ما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار