نماینده مردم گچساران در مجلس : بنده سعی کردم که این اظهارات را قبول نکنم، اما اگر شما در سال جاری این پروژه را فعال کردید معلوم می‌شود که می‌توانستید سه سال گذشته هم این پروژه را فعال کنید و این پروژه به نوعی گروگان هوس‌های سیاسی شما شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ 23 April 2024

توطئه و سهل انگاری معاون وزیر به نفع تاجگردون ؟!

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیدناصر حسینی پور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: در ارتباط به احداث تونل دیل هم تذکر، هم گزارش و هم سوال و هم جلسه‌ای ترتیب داده شد. در آخرین جلسه وزیر راه و شهرسازی دستور دادند ظرف مدت دو ماه این پروژه تعیین تکلیف شود لذا اگر نظر کارشناسی به عدم ادامه تکمیل این تونل به لحاظ امنیتی و ایمنی مطرح است لطفاً پروژه جایگزین برای اصلاح این مسیر فوراً ارائه شود.

نماینده مردم گچساران در مجلس تصریح کرد: البته بنده اطلاعات دقیقی کسب کردم که آقای خادمی معاون به جا مانده از دولت روحانی در وزارت راه و مدیرعامل شرکت ساخت تأکید کرده که تونل دیل را تکمیل نکرده تا دوستم آقای فلانی نماینده گچساران شده و در زمان وی این پروژه را تکمیل کنم. البته بنده سعی کردم که این اظهارات را قبول نکنم، اما اگر شما در سال جاری این پروژه را فعال کردید معلوم می‌شود که می‌توانستید سه سال گذشته هم این پروژه را فعال کنید و این پروژه به نوعی گروگان هوس‌های سیاسی شما شده است.

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزیر ارتباطات به عنوان تنظیم‌گر ارتباطات کشور بین منفعت عمومی و نیاز بخش خصوصی تعادل برقرار کنید، اگر افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت امری ضروری است باید از افزایش بیش از آن جلوگیری کنید. افزایش قیمت بالای ۷۰ الی ۱۵۰ درصدی بسته‌های اینترنتی توسط امپراطوری اپراتور‌های بی‌رحم یک سرقت آشکار از جیب مردم است لذا در ارتباط با چند هزار میلیارد هزینه‌های مربوط به فیلترشکن شفاف‌سازی کنید چرا که مردم از نان شب خود می‌گذرند، اما از هزینه‌های اینترنت نمی‌گذرند. آیا برای میزان دقیق گردش مالی هزینه‌های فیلترشکن و دلایل عدم برخورد با آن پاسخی دارید.

حسینی پور طی تذکری به مسئولین هلدینگ خلیج فارس گفت: به تازگی این هلدینگ سهام باشگاه استقلال تهران را خریداری کرده است، درآمد و منابع مالی این شرکت‌ها از خطه بنده تأمین می‌شود لذا این مسئله برای ما چیزی جز آلودگی، ضعف، زحمت، فقر و بیکاری و محرومیت به همراه نداشته است، چرا باید پتروشیمی شهر من پاسخگوی قرارداد‌های غیرمعقول و چند ده میلیاردی بازیکنان و مخارج این باشگاه تهرانی باشد؟ چرا باید عواید این قرارداد صرف صنایع پایین دستی پتروشیمی نشود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
چشم استاندار روشن !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار