کد خبر: ۸۸۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 16 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته معاون سیاسی در واکنش به پخش کلیپی از مراسم ختم در دیشموک واکنش تندی نشان داد (واکنش معاون سیاسی استاندار به پخش کلیپ حاشیه ساز! + فیلم ) که این واکنش خود باعث برخی واکنش ها شد!
بنابر این گزارش ، حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسین زاده از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان احد جمالی اظهار داشت : «امیدوارم آنچه از رسانه‌ها در مورد گفته‌های معاون محترم سیاسی امنیتی استان در انتقاد به عزاداری مردم دیشموک شنیدم صحیح و دقیق نباشد یا انشاالله ایشان تصحیح نمایند.»
وی افزود: ضمن نقد جدی از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همشهریان خودم در این منطقه اما در هر صورت اطلاق کلید واژه «احمق» برای نقد یک مسئله اجتماعی، مصداق مثل معروفی است که شخص می‌خواست صورت بچه‌اش را پاک کند، زد چشمش را کور کرد.
مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران گفت: کاش، جناب آقای جمالی، یک بار برای خودکشی‌های دیشموک هم احساساتی می‌شدید و به خودتان و همکارانتان بد و بیراه می‌گفتید.
جناب جمالی آمار کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد که عمق کرونا در استان در کنار دستتان هست، شما پیست اسکی یاسوج، نمایشگاه‌هایی که تاکنون برگزار گردید، مدارسی که چند روز دیگر باز می‌کنید و حتی غیر انتفاعی‌هایتان که از شهریه‌ها هم ریالی کم نکرده‌اند، پاساژهای یاسوج و …تودیع و معارفه‌های آنچنانی و نوع خدمات تجمیعی دولتی در ادارات و نهادها و بانک‌ها و … فقط آنهایی را که در دست خود شماست مدیریت کنید، لزومی ندارد برای دلسوزی مردم دیشموک به آنها توهین کنید.
حسین زاده گفت : مردم دیشموک همان ولی نعمتان انقلاب و مردان و زنان روز مبادای انقلابند که هزاران شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر تقدیم کرده‌اند و اکنون در دور افتاده‌ترین منطقه از نظر مسئولین استان؛ در سایه برخی بی‌تدبیری‌ها و تبعیض‌ها؛ با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند. تا مبادا دشمنان نظام از فقدان امکانات و استضعاف آنان سوء استفاده‌ای بکنند. کرونای دیشموک، وعده و وعیدهای تحقق نیافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار