مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از تولید و انتشار 16اثر فیلم کوتاه با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا در حوزه هنری خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 03 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اکبر آیین از تولید ۱۶ فیلم کوتاه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و  گفت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس با ایجاد پویش در خانه بمانیم تا زنجیره کرونا قطع شود با بهره‌گیری از خلاقیت هنرمندان در تحقق شعار در خانه بمانیم اقدام به تولید و انتشار 16 اثر فیلم کوتاه کرده است.
وی اظهار داشت: این آثار در قالب‌های مستند، موشن گرافیک، انیمیشن و کلیپ  تولید و از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده که با استقبال خوب مخاطبین روبرو شد.
مسوول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آثار تولید شده گفت: پنج اثر موشن گرافیک  با موضوع کرونا و پیام‌های بهداشتی آن توسط  مهدی نجفی‌نژاد، دو اثر موشن گرافیک توسط حمید شیرمردی و دو اثر استاپ موشن  از  رضا پورزارعی  و همچنین انیمیشن "یک اتفاق ساده"با موضوع پیام‌های بهداشتی به کارگردانی نفیسه خوانساری ،کلیپ "انقلاب از آغاز تا کنون" به کارگردانی رضا دانش پژوه وکلیپ "از جنگ تا کرونا" با موضوع فداکاری های پرسنل درمانی استان به کارگردانی سعید کریمی از جمله آثار تولید شده است.
آیین اضافه کرد: تولید مستند‌های"خواهش " و "اشکهای یک پدر"به کارگردانی سید جواد هادی اصل، مستند "پاکبان ضد ویروس نیست" با موضوع تلاش های پاکبانان در شرایط کرونایی به کارگردانی سعید کریمی و داستانی "به یاد آنها"با موضع شهدای سلامت به کارگردانی زهرا یزدانی از دیگر آثاری است که حوزه هنری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تولید و منتشر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار