فرمانده انتظامی شهرستان دنا از كشف ۱۹۳ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۹۶۸ میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 15 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "گودرز رستمی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هماهنگی مرجع قضایی ، ماموران پاسگاه میمند با برنامه ریزی و کنترل و پایش محورهای عبوری یاسوج به اصفهان ،به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از داخل اتوبوس تعداد ۱۹۳ هزار نخ انواع سیگار قاچاق که به طرز ماهرانه ای در قسمتهای مختلف این اتوبوس جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند. 

سرهنگ رستمی تصریح کرد : ارزش تقریبی محموله قاچاق و کشف شده،  ۹۶۸ میلیون ريال که در این رابطه، راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضایی معرفی و اتوبوس حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل شد .

فرمانده انتظامي شهرستان دنا در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه قاچاق کالا و ارز، بلافاصله مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار