مدیر کل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد : همه دستگاه‌های متولی باید همکاری لازم را در خصوص اسکان مهمانان نوروزی با آموزش و پرورش داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 19 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز سه شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰ مدیر کل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید به عمل آورد.
محمد مهدی صالحی در جمع عوامل اجرایی ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی شهرستان بویراحمد، با تبریک حلول سال نو وعید نوروز گفت: ستاد اسکان مهمانان نوروزی با توجه به تقارن بهار معنویت با بهار طبیعت باید عملکرد متفاوتی داشته باشد.
وی با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و ابراز خرسندی از فعالیت‌های خوب وارزشمند دست اندرکاران ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان گفت: بازدید‌های مکرر در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان از ستاد‌های اسکان نوروزی خواهیم داشت و این بازدید‌ها به جهت رفع نواقص و مشکلاتی که احیانا برای خدمات به مسافران نوروزی می‌باشد صورت می‌گیرد.
صالحی افزود نظم کاری در این ستاد مشهود می‌باشد پارسال با مشکل قطعی آب در ایام نوروز در بعضی از مدارس را داشتیم امید داریم که در سال جدید با چنین مشکلی مواجه نشویم
وی تصریح کرد: ما عملکرد دستگاه‌های مختلف که در ستاد تسهیلات مسافرانی نوروزی دخیل هستند خصوصا دستگاه‌های خدمات رسان را مورد ارزیابی و نظارت قرار میدهیم و درصورت کم کاری وترک فعل از سوی این دستگاه‌ها قطعا برخورد لازم انجام می‌گیرد.
صالحی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد از استان‌های گردشگر پذیر کشور است و در کریدور شمال وجنوب کشور قرار دارد گفت: از همه دستگاه‌های خدمات رسان انتظار می‌رود که همکاری لازم را با آموزش وپرورش داشته باشند تا میهمانان نوروزی با کمبود مواجه نشوند و بتوانیم با ارائه خدمات مناسب، گردشگری استان را به عنوان گردشگری پایدار در کشور معرفی کنیم.
وی، آماده سازی مدارس برای استقبال از مسافران نوروزی با توجه به امکاناتی که آموزش وپرورش در اختیار دارد را ستودنی دانست و ازعملکرد مناسب و فعالیت‌های خوب صورت گرفته در ستاد اسکان ومحل اسکان میهمانان نوروزی تشکر وقدردانی کرد.

لزوم همکاری همه دستگاه ها با آموزش و پرورش

در این بازدید معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه‌ی اسکان مسافران نوروزی در استان ارائه کرد.
ایمان سبحان نژاد گفت: ۱۳پایگاه دراستان در قالب ۱۴۵ اموزشگاه و‌۱۰۰۰ اتاق (با درجه بندی، ویژه، الف، ب و ج) جهت اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است که پذیرش به شکل اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه پذیرش میهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۳فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت گفت: تا کنون ۱۹۸ خانوار در قالب ۸۵۶ نفر در مراکز ستاد اسکان پذیریش شده که بیشترین پذیرش مسافر مربئط به شهرستان بویراحمد بوده است.
سبحان نژاد از برپایی میز افطار در ستاد‌های اسکان جهت پذیرایی از مسافران روزه دار خبر داد وگفت: با توجه به شرایط جوی و هشدار‌های سازمان هواشناسی جهت اسکان اضطرای مسافران نوروزی نیز سالن‌های ورزشی آماده پذیرش در شرایط نامناسب خواهند بود.
معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب ودرراستای رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی تیم‌های بازرسی این اداره کل با حضور مستمر درمراکز و مدارس مجری طرح اسکان نوروزی با ارزیابی نحوه ارائه خدمات، به نظر خواهی از مسافران می‌پردازند.
سبحان نژاد افزود: مهمان نوازی جزو خصلت‌های مردم کهگیلویه وبویراحمد در طول تاریخ بوده است که خادمان آنان باید با همان روحیه سلحشوری و مهمان نوازی درستاد‌های اسکان آموزش وپرورش در شهرستان‌ها و مناطق پذیرای مسافران نوروزی باشند.

لزوم همکاری همه دستگاه ها با آموزش و پرورش

صالح داستار مدیرآموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان ارائه و خواستار حمایت دستگاه‌های عضو خدمات سفر جهت ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار