آقای استاندار محترم: ظاهرا و بطور معمول شما " نه قسم حضرت عباس را باور دارید و نه دم خروس را قبول "، ولی بهر حال ما بعنوان مردم، چون دم خروس را زیر بغل یار غار نیز شاهد هستیم لذا هرگز قسم حضرت عباس شما و همقطارانتان را قبول نداریم.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 16 March 2024

نامه باغدار و کشاورز کوه گیلویه بزرگ به استاندار در زمینه انتخابات / دو نکته برای تاجگردون / آقای بهرامی پل و جاده پیروزی شما همان دلیل شکست رقیبتان بود یعنی نهضت آب

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار غلامعلی حیدری باغدار کهگیلویه و بویراحمدی ، طی یادداشتی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت : محضر محترم آقای احمدزاده بعنوان مقام عالی دولت مستقر در استانداری ک ب سلام علیکم. بیانات سرعتی شما را بدقت چند با خواندم و بواسطه اظهار نظر شما مبنی بر ضرورت چند صدایی در جامعه فرصت را غنیمت میدانم و نکاتی چند را بعرض میرسانم.

ابتدا بدون مقدمه میبایست عرض کنم فرمایشات شما در مقام عالی دولت بعنوان استاندار کوه گیلویه و بویراحمد، دقیق آدرس وقوع مرگ حتمی اعتماد عمومی جامعه را میدهد. بی پرده عرض کنم که خدا کند ارائه " تحلیل قشری از انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ " توسط آن استاندار محترم نشانه بیسوادی و بی اطلاعی از روند امور در جامعه باشد ..، زیرا افول علائم حیاتی در زیر پوست عموم جامعه کاملا مشهود و قرائن و شواهد درد‌های پنهان در جامعه حیات اعتماد به مدیریت جامعه را از نفس انداخته است.‌

ای کاش شما بعنوان استاندار محترم در خصوص این انتخابات سکوت میکردید تا شاید از این طریق زمینه گمانه‌های تقلب سازمان یافته در ذهن مردم جا خوش نمیکرد.

آقای استاندار محترم: ظاهرا و بطور معمول شما " نه قسم حضرت عباس را باور دارید و نه دم خروس را قبول "، ولی بهر حال ما بعنوان مردم، چون دم خروس را زیر بغل یار غار نیز شاهد هستیم لذا هرگز قسم حضرت عباس شما و همقطارانتان را قبول نداریم.

آقای استاندار، وقتی ما دستان اختاپوس مسلکان را بر گلو حس میکنیم، وقتی علی رغم شیر صفت بودمان، اما بر جسم خود نیز جراحات ناشی از آثار آرواره کفتار هار (پول‌های کثیف) را شاهدیم ، پس انتظار نکنید بتوانیم تحلیل شما را بگوش جان بسپاریم؟!

بعنوان شهروند اگر رخصت دهید عرض کنم: حداقل تأیید نتیجه انتخابات در حوزه کوه گیلویه بزرگ " بدون شنیدن حرف مردم " عواقب خوبی ندارد، ولی گر چه جنابعالی بعنوان نماینده عالی دولت بر سر ما جا دارید ...، اما چرا متوجه نیستید که برنده انتخابات بر روی اوراق کاغذی با پیروز میدان ذهن مردم جامعه تفاوت ماهیتی دارد.

از آنجا که بخاطر ژست اعتبار بخشی " به بهانه دریافت نمره مشارکت حداکثری در کشور " کمی قیافه مدیرانه بخود میگیرید ما اعتراضی نداریم ، اما بدانید دیگر اون دوره که کلاغ را بجای قناری رنگ کرده در بازار بفروش رسانند نیز گذشته است. آقای استاندار بدون روتوش عرض کنم، صدای قار قار کلاغی را که از بوی تعفن زیر بالهایش عجز دارد را بزودی خواهید شنید ...

استاندار محترم در جایی از بازشماری آراء سخن گفته و عجیب‌تر اینکه از شلال شیرینی بر مزاج جامعه در این انتخابات سخن رانده اید! ولی کاش ما هم میدانستیم چرا عامدانه از پف و سیاهی زیر و حلقه اطراف چشم جامعه غفلت میکنید ..

آقای استاندار محترم، بفرمائید جغرافیای مدرک دکتر‌ای شما در چه سرزمینی بوده که نمیدانید شیرینی " کاذب بر کبد‌های معیوب" مرگ آور است. آری ما بعنوان عضو کوچک جامعه امروزه "زهر هلاهل" و "هلپه تلخ " را از شیرینی و حلاوت این انتخابات ترجیح می‌دهیم، زیرا بر بیماری موجود در جامعه بهترین مرهم است و امید واریم بر آنچه آشپزخانه مرکزی بعنوان انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ طبخ کرده را لاقل مسهلی گردد.
وقتی فرمایشات امام‌جمعه محترم را کنار مطالب شما بعنوان استاندار قرار میدهیم چیز استانداردی از موضع استاندار بدست نمی‌آید. اساسی‌ترین نکته که در پازل تفاوت حرفای استاندار با امام جمعه بدست میآید اینکه اول معلوم کنیم اگر گفته‌های استاندار درست باشد لذا تکلیف نماز نمازگزاران نماز جمعه‌های سرزمین ما سرانجامش چه خواهد شد؟!
بله در حوزه گچساران واقعا میتوان با قدرت گفت که حداکثری مشارکت در انتخاب جناب آقای تاجگردون نیز پیام مشت آهنین بر دهان پایتخت نشینان بود و نوعی قفل بر دهان شهردار پایتخت تا معلوم کند که فضولی موقوف. گرچه تحلیل رای در باشت و گچساران از فرصت این مقاله خارج است، اما بیان دو نکته در حد انتظار رای دهندگان به جناب تاج گردون عرض کنم.

نکته اول از آقای تاجگردون میخواهیم صبور باشد و در برابر مواضع برخی سکوت پیشه کند، اما فعلا لازم هست یک بسته آدامس تاج نشان به شهردار تهران داده شود تا دهان شهردار را بجنباند تا مجبور شود آدرس صف آرایی زود هنگام را لو دهد و شاید هم قدری از اثرات زهر موجود در معده او (حاصل از عصبانیت) کمتر شود.

نکته دوم انتظار اصلی اینکه جناب تاجگردون، چون طلایه داری بر بلندای کرسی سبز دستبردار پهنه بندی زاگرس نباشید و محکم تلاش کنید تا انشاءالله نقشه زاگرس قهرمان پیر (از کپر نشینان سیستان و بلوچستان تا دریاچه تشنه ارومیه) که در گذر تاریخ میزبان تمدن‌های بشری بوده است، بر احیای حقوق از دست رفته مردمانش ترسیم گردد .
و، اما در بویراحمد ضمن تبریک به جناب بهرامی باید عرض کنم که بی شک جاده و پل پیروزی شما بر رقیب نیز دقیقا همان پل و جاده‌ای است که آن‌ها در رقابت از شما عقب ماندند، بله عدم حمایت از نهضت آب و مطالبه گران حقوق آبی استان باعث شکست رقیبان شما بویژه روشنفکر گردید، لذا از آن جا که رقیبان شما را طغیان سد خرسان ۳ برده است، مراقب باشید درحمایت همه جانبه از تمامیت حقوق آبی استان بویژه از رای شبعه ۹ دادگاه یاسوج در منع احداث سد خرسان جدی باشید و از تلاش برای احداث سد آبریز جهت سیراب شدن اراضی در کوه گیلویه بزرگ حمایت کنید و بدانید بدنه قوی و شجاع مطالبه گران نهضت آب استان کوه گیلویه و بویراحمد تا آخر در کنار حامیان خود خواهند بود.

در پایان از اصل موضوع منحرف نشویم ... لذا خواهشمند است مصاحبه استاندار را در کنار مصاحبه امام جمعه محترم یاسوج بگذارید تا مشخصات فنی کار انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشتر واضح گردد.

غلام علی حیدری کشاورز پیشرو کوه گیلویه و بویراحمدی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
افرین اما آنچه که تو این استان به نتیجه نمی رسد حرف حق است .
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
شایعات ابطال نتیجه انتخابات یکی از حوزه های انتخاباتی خیلی جدی مطرح است
دهدشت
|
France
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
درود بر سردار ....
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
واقعا عجیبه !!
هر کسی را می بینی معترضه حتی لیدرهای قبلی موحد مثل همین سردار حیدری !!!
این عجیب نیست که موحد چطور این همه رای آورده ؟!!!!
دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
قروووون تو باید استاندار بی....قرآن انگاری کشاورزمون بیشتر از استاندارمون سواد و علم و فهم و شعور و و و داره....
مهدی
|
United States of America
|
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
آقای حیدری خود کسی بوده که بیشترین منافع را از نماینده و منتخب مردمی برده و متاسفانه مرتب رهبری را زیر سوال برده ..اینقدر از انقلاب منتفع شده که همانند اقیانوس ....ولی باز هم تشنه است ...متاسفانه کسانی که سود خوبی از انقلاب را برده اند به راحتی انقلاب و انتخابات را تحریم می‌کنند باید به این ملت تبریک گفت
پیرمرد خرفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
این پیرمرد کشاورز واقعا مفت گفته در ضمن این مطالب مال این پیرمرد نیست و متاسفم از سایت وزین تابناک که گول صاحب این نوشته را خورده و این مطالب را به اسم یک کشاورز ثیت نموده کور خوانده نویسنده که فکر کرده مردم .... نه تو ....خودت .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
کجاش پیرمرده ؟ بعدش ایشون اگه از مسئولین استان باسوادتر نباشه بی سوادتر نیست ! زدی به کاهدون برادر
سیما وحدتیان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
بدون شناخت سخن بر زبان نران و قلم به چت نبر، سردار حیدری جز تولیدکنندگان برتر استان در حوزه کشاورزی، سردار جنگ و از دوستان شهید. سلیمانی و در حال حاضر جز مطالبه گران اصلی سد آبریز هستن
درود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
درود بر سایت وزین تابناک درود درود
قدرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
این شخصیت۲۲سال عمربابرکت اش برای امنیت کشورگذاشت.سال هادرلبنان اردن عراق عضوسپاه قدس زندگی کرد.پس معلوم شناخت کافی نداری که توهین میکنی‌.
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
ازاین حرفهای مفت زیادزده شد ومیشه
اگرسرداری برو روی همون سرداریت جاخوش کن
اگرکشاورزی هم برو پاکنی درختها راانجام بده
توراباسیاست چیکار
پاسخ ها
هویت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
آفرین و درود بله ایشان اول هویت خودش را معلوم کند فرد بی هویت گفتارش خریدار ندارد فردی که از انتخابات کهگیلویه بزرگ که خط وسیرش و جناحش معلوم است اینچنین می گوید اما از انتخابات گچساران و بویراحمد بزرگ آنچنان دفاع و تایید می کند کجا می تواند یار شهید دلها و شهدای حرم باشد هرگز چنین نیست یا مریض روحی و قلبی دارد یا یک فرد بی هویتی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار