بدون شک، آرای پاک و خالصانه شما مردم برای آنانی‌که دل در گرو تغییر و نجات کهگیلویه بزرگ داشتند و دارند، پیامی روشن داشته است، اما متاسفانه بار دیگر عوامل زر و زور و تزویر بر سر راه اراده مردم، سنگ گذاشتند و مانع از تحقق اراده ملت بر سرنوشت خویش شدند.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵ 03 March 2024

سید علی محمد بزرگواری ، با انتشار بیانیه ای در سایت شخصی ، بدون تبریک به رقیب پیروز خود ، سلامت انتخابات را زیر سوال برد و وعده پیگیری از مراجع قانونی داد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،سید علی محمد بزرگواری در این بیانیه نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب و شریف شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده
سلام علیکم و رحمت الله

از صمیم قلب و با تمام وجود از حضور آگاهانه و پر شور شما در انتخاب روز یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ سپاسگزاری و قدردانی می‌کنم؛ حقیقتا شما مردم مومن و انقلابی، برای تحقق اهداف مقدسی که جریان مردمی تغییر در کهگیلویه بزرگ آغاز کرده بود، سنگ تمام گذاشتید و حجت را بر همگان به ویژه بنده به عنوان خادم خود تمام کرده‌اید.

دست همه شما را چه آنان که به بنده رای دادند و چه آنان که به دیگر رقبا رأی پاک دادند را می‌بوسم و قدردان شما خواهم بود.

بدون شک، آرای پاک و خالصانه شما مردم برای آنانی‌که دل در گرو تغییر و نجات کهگیلویه بزرگ داشتند و دارند، پیامی روشن داشته است، اما متاسفانه بار دیگر عوامل زر و زور و تزویر بر سر راه اراده مردم، سنگ گذاشتند و مانع از تحقق اراده ملت بر سرنوشت خویش شدند.

در این مجال کوتاه، ضمن تاکید بر عهدی که با شما مردم بستم محضر یکایک مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اعلام می‌دارم که برای دفاع از حقوق شما تا پای جان پیگیری و مقاومت می‌کنم و اعتراض جدی مردم را همراه با مستندات محکم و روشن از تخلفات گسترده در انتخابات را از طریق مراجع قانونی و حتی دفتر مقام معظم رهبری پیگیری و دنبال خواهم کرد و با هیچ توجیه و بهانه‌ای اجازه تضییع حقوق مردمی را که عاشقانه برای تغییر و عبور از وضع موجود به پای صندوق‌های رأی آمده بودند را نخواهم داد.

مردم شریف کهگیلویه بزرگ، بنده قرار بود، نماینده شما شوم و از حقوقتان دفاع کنم اگر اکنون در روز روشن شاهد پایمال شدن حقوق شما باشم و از آرای شما صیانت نکنم هرگز نماینده خوبی برای شما نخواهم بود بنابراین شک نکنید که سید علی‌محمد بزرگواری تا پای جان، موضوع سلامت انتخابات و این آرایش خطرناکی که انجام شد و بار‌ها تذکر دادیم را پیگیری و به پشتوانه مردم و نهاد‌های انقلابی احقاق حق خواهم کرد.

رجا واثق دارم که افراد خداترس و باتقوایی در نهاد‌های نظارتی از جمله شورای نگهبان و نهاد‌های اطلاعاتی هستند که همراه با توده‌های مردمی اجازه دست‌درازی به آرای مردم را نمی‌دهند و به اعتراضات موجود رسیدگی خواهند کرد.

از همه هواداران و عموم مردم انتظار دارم تا زمان اعلام رسمی رسیدگی به اعتراضات و تایید یا ابطال انتخابات صبور و برای احقاق حق خود امیدوار باشند.

خادم شما
سید علی‌محمد بزرگواری

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
این حق عدل هاشمی بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
سید پاکی هستی و ان شاالله به نتیجه خواهی رسید.
جریان زر و زور و تزویر در روز روشن خرید رأی داشتن و متاسفانه حجم کارشون اونقدر بالا بود که نهادهای امنیتی منطقه هم زورشون نرسید.
ننگ بر جریان بی عزتِ منفعت طلب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار