لحظاتی پیش همایش سیاسی هواداران سید محمد موحد برگزار شد که در این همایش به گفته خود موحد حدود ۷ تا هشت هزار نفر حضور داشتند که به نظر می‌رسد این بزرگترین تجمع انتخاباتی کاندیدا‌های این دور مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بوده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 04 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لحظاتی پیش همایش سیاسی هواداران سید محمد موحد در اطراف شهر دهدشت برگزار شد که در این همایش به گفته خود موحد حدود ۷ تا هشت هزار نفر حضور داشتند که به نظر می‌رسد این بزرگترین تجمع انتخاباتی کاندیدا‌های این دور مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بوده است.
سید محمد موحد درا ین همایش انتخاباتی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: هر چه ما داریم از این دهه مبارکه است و این ایام را به محضر حضرت، ولی عصر و مقام معظم رهبری زعیم جهان اسلام و تشیع امام خامنه‌ای و ملت شریف و بزرگ ایران و شما حماسه سازان همیشه جاوید تبریک عرض می‌کنم.
موحد در ادامه ضمن تقدیر از حضور سید کاظم دلخوش نماینده مجلس در این همایش اظهار کرد: جناب آقای دلخوش از مفاخر بزرگ مجلس است که هر جایی، طرحی و لایحه‌ای و تذکری نام وی می‌درخشد.
این کاندیدای مجلس ضمن یاد از اولین شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مرحوم حجت السلام نورالدینی، که در مبارزه با ماموران رژیم شاهنشاهی شهید شد، افزود: ما در یک مسیری گام برداشته ایم در رابطه با فموده‌های رهبری که اولین وظیفه ما حضور حداکثری است و تمام قدرتمان را در این زمینه به کار خواهیم گرفت تا کهگیلویه مانند همیشه بدرخشد و جاوید باشد.
موحد افزود: در انتخابات دور یازدهم خبر ۲۰ و ۳۰ تلویزیون صحنه‌ای را که به عنوان نماد حضور پرشور در انتخابات به تمام دنیا مخابره کرد، صحنه حضور مردم در استادیومی بود که بنده در انجا سخنرانی کردم؛ و اکنون هم انتظار همان حماسه را رهبری از شما دارند و به حول و قوه الهی دوباره هم خواهید درخشید.
نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی به نکته‌ای دیگر اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از حضور همه کاندیدا‌ها برای گرمی بخشیدن به انتخابات به آن‌ها عرضه می‌دارم در وضعیتی باید انتخابات را رقم بزنیم که در بهترین وضعیت و در راه رضای خدا باشد.
خبری نیست خواب استثنایی نبنید!

تصاویر تکمیلی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
حرف از قانون نزن خواهشاً که شما خود بی قانونی هست و کهگیلویه را به خاک سیاه نشاندین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کهگیلویه را به خاک سیاه نشندی خجالت بکش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار