همایش انتخاباتی مهدی روشنفکر در جمع طایفه سرکوهی در حالی برگزار شد که جمعیت بسیار زیادی در این همایش حضور داشتند.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 31 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علی رغم غیرقانونی بودن تبلیغات انتخاباتی، اما تجمعات انتخاباتی کاندیدا‌ها در این استان با شدت در جریان است.
یکی از کاندیدا‌های مطرح در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون مهدی روشنفکر نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی است که رقبای وی معتقدند این نماینده پایگاه و سبد رای طایفه‌ای خود را از دست داده است و سخنان و تحلیل‌های متعددی در این خصوص مطرح شده بود، اما آنچه امروز در همایش انتخاباتی رخ داد در واقع خط بطلانی بر این تحلیل‌ها بود و در واقع باید از آن به عنوان بازگشت مقتدرانه مهدی روشنفکر یاد کرد.
مهدی روشنفکر در جمع مردم طایفه سرکوهی شهرستان بویراحمد خطاب به رقبای انتخاباتی خود گفت: بیایید و از بداخلاقی دوری کنید. هر چه می‌خواهید به من بگویید، اما حق ندارید به این مردم توهین کنید و باید همگی در این رقابت اخلاق مدار باشیم.
روشنفکر به تاریخچه تشکیل جریان ندای وحدت اشاره کرد و گفت: این جریان فارغ تز جریان‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و بدون داشتن پشتوانه دولت‌ها فقط با حضور گسترده مردمی شکل گرفت.
وی ادامه داد: اعتقاد به رقابت سیاسی دارم و البته این رقابت را همراه با اخلاق مداری و قانون مداری می‌پسندم.
نماینده مردم در مجلس افزود: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ضمن تبریک و گرامی داشت این ایام مطمئنا این حضور گسترده که در کشور بی نظیر است در فضای مجازی منتشر خواهد شد و حتما واکنش‌هایی خواهد داشت.
روشنفکر ادامه داد: باید حواس خود را جمع کنیم تحت تاثیر کسانی که فضا را مسموم و بداخلاقی می‌کنند قرار نگیریم و با همکاری و تعامل همه این بداخلاقی‌ها را خنثی کنیم.
وی خطاب به هواداران خود گفت: با توجه به برنامه‌هایی که در ایام انتخابات در پیش داریم و توجهی که به این نوکر خود دارید، باید روز یازده اسفند را فراموش نکنید
روشنفکر گفت: خالصانه بر خود فرض می‌دانم که ارجگذاری کنم و می‌ستایم این نوع همدلی‌ها و تجمعات را و خاک پای تک تک زنان و مردان طایفه سرکوهی و همه کسانی که در اینجا حاضر شدند و نقشه‌های سوم رقبا را برملا و خنثی کردند، بر دیده می‌گذارم.
مهدی روشنفکر در پایان سخنان خود ضمن تمجید از خاندان مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی از مردم استان خصوصا طرفداران خود خواست که در انتخابات خبرگان رهبری به آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی رای دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار