۲۶۹ مورد ازدواج از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان گچساران ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 02 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره ثبت احوال گچساران گفت: ۲۶۹ مورد ازدواج ظرف ۹ ماه گذشته امسال در گچساران ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.
جاوید کشکولی با اشاره به اینکه هزار و ۷۲ مورد تولد در گچساران امسال به ثبت رسیده است افزود: نرخ ولادت در گچساران نسبت به مدت مشابه سال گذشته هیچ گونه تغییری نداشته است.
کشکولی با اشاره به فراوانی اسامی نوزادان در گچساران ادامه داد: علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، آراز، آراد، رضا و امیر حسین بیشترین فراوانی را در بین نوزادان پسر و زهرا، نفس، فاطمه، باران، نورا و سوگند بیشترین تعداد فراوانی را در بین نوزادان دختر دارد.
وی با اشاره به کاهش پنج درصدی آمار طلاق در این شهرستان بیان کرد: تعداد طلاق در سال جاری ۵۰۲ مورد بود در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۵۲۵ واقعه طلاق در گچساران ثبت شده است.
کشکولی گفت: امسال ۴۱۸ مورد فوت در این شهرستان رخ داد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۴۰۸ مورد مرگ و میر در این شهرستان ثبت شد.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از کارت‌های هوشمند ملی صادر شده از سوی این اداره در دفاتر پیشخوان‌های دولت است که با وجود ارسال پیامک برای صاحبان این کارت‌ها تاکنون برای دریافت به دفاتر پیشخوان و اداره ثبت احوال این شهرستان مراجعه نکرده اند.
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار