هیچگاه درخواست همراهی با نماینده محترم شهرستان‌های ((بویراحمد – دنا – مارگون))در زمینه مراسمات فاتحه خوانی از طرف هیچ کدام از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و استان مطرح نگردیده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 11 December 2023

طی شبانه روز گذشته یکی از فرهنگیان بازنشسته انتقادی را متوجه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نموده بود . این فرهنگی بازنشسته معتقد است که به دلیل عدم همراهی وی با فاتحه خوانی های سیاسی ، مجبور به بازنشستگی شده است ! که روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به این انتقاد پاسخ داده است .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در جوابیه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد آمده است :

توضیح تابناک : با توجه به این نکته که نقد مورد نظر در فضای مجازی مطرح شده ، همه اسامی ذکر شده در نقد و جوابیه در رسانه منتشر نمی شود .

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد‌ای بسا خرقه مستوجب آتش باشد
((و اذا قلتم فاعدلو ولو کان ذاقربی))
در پاسخ به بیانیه یکی از همکاران محترم فرهنگی مبنی بر نامهربانی و بی‌حرمتی در خصوص بازنشستگی اجباری وی، جهت تنویر افکار عمومی و مظلومیت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به اطلاع می‌رساند: که جناب آقای ......... در مورخه: ۲۳/۰۸/۱۳۹۴ مفتخر به بازنشستگی شده و بعد از چندین سال به اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مراجعه و تقاضای بازگشت به کار می‌نماید، که با امعان نظر و بر اساس اصل تکریم و حرمت معلم توسط معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی این اداره جناب آقای موسوی ارشد برای نام برده اعلام نیاز و زمینه برگشت به کار ایشان تسهیل و فراهم گردید و در تاریخ: ۲۳/۰۳/۱۳۹۸ با بازگشت به کار ایشان موافقت لازم بعمل آمده و نامبرده از سال تحصیلی ۱۳۹۹ تا کنون در سمت معاون پرورشی یکی از بهترین مدارس این شهرستان ((مدرسه هیئت امنایی فرهنگیان دوره دوم)) منصوب و مشغول بخدمت بوده و در آذرماه ۱۴۰۲ با بیش از ۳۵ سال سابقه خدمت و در راستای مصوبات صورتجلسه کارگروه ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی با شماره: ۳۲/۱۶۰۵۰۳/۴۲۰۰ مورخ: ۱۰/۰۶/۱۴۰۲ اداره کل محترم آموزش و پرورش استان که اشعار می‌دارد کلیه افرادی که سنوات خدمت آن‌ها تا مورخه: ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ به پایان می‌رسد ((لیسانس با ۳۰ سال و فوق لیسانس به بالابا ۳۵ سال خدمت) بر اساس این قانون می‌بایست بازنشسته اعلام گردند، به سمت بازنشستگی نائل گردید و بر اساس همین مصوبات موصوف تاکنون ۲۵۰ نفر بازنشسته شده. براساس تبصره همین صورتجلسه هر کدام از بازنشستگان محترم که متقاضی استمرار خدمت در سال تحصیلی جدید میباشند، می‌توانند در سایر شهرستان‌ها و مناطق استان که نیاز به نیروی انسانی داشته باشند با درخواست کتبی به آن شهرستان یا منطقه و موافقت آن اداره ادامه خدمت دهند به مثابه تعدادی از همکاران عزیز، بعنوان مثال آقایان ((..............................................)).

اجرای این قانون همگانی، مصداق عدالت اجتماعی و اصل ۱۹ قانون اساسی است که بیان می‌دارد: ((مردم ایران از هر قوم و قبیله‌ای که باشند از حقوق مساوی برخوردار و رنگ و نژاد و زبان و مانند این‌ها سبب امتیاز نخواهد بود)) و همچنین امید آفرینی برای جوانان تحصیل کرده و بیکار است که مترصد فرصت‌های شغلی می‌باشند تا زمینه اشتغال برای آن‌ها فراهم گردد.
مجالس ترحیم، مسئله‌ای عاطفی انسانی و نوع دوستی است که یک عرف رایج در طوایف و ایلات به منظور تسلی خاطر بازماندگان متوفی می‌باشد و بر اساس پیوند‌های دوستی و خویشاوندی سببی و نسبی انجام می‌پذیرد؛ و هیچگاه درخواست همراهی با نماینده محترم شهرستان‌های ((بویراحمد – دنا – مارگون))در این زمینه از طرف هیچ کدام از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و استان مطرح نگردیده است.
هدف آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه‌های بزرگ فرهنگی و تعلیم و تربیت کشور این است که به منظور تحقق معنویات امام راحل عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ترغیب و تشویق آحاد مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و ناامید کردن دشمنان نظام مقدم مقدس جمهوری اسلامی است.
در محیط اداری له و علیه هیچ نامزدی تبلیغ نمی‌شود. شان و منزلت همه کاندیدا محترم و محفوظ می‌باشد
ایراد هجمه‌ها علیه دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بویراحمد که افتخار خدمتگزاری به کل جغرافیای استان را با ۷۰ هزار دانش آموز و ۷۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته را دارد زیبنده نیست و از مصادیق افترا، شایعه پراکنی و نشر اکاذیب می‌باشد و ناسپاسی از زحمات خادمان آموزشی و تربیتی است.
((ربنا لا تجعل فی قلوبنا غلا للذین آمنو))
پروردگارا کینه اهل ایمان را در دل‌های ما قرار مده

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
سلام وعرض مسؤل محترم سایت اولا این ترحم وتکریمی که اینها می‌گویند کذب محض است. بنده بارای مستقیم دیوان عدالت اداری برگشت به کارگرفتم .درخصوص بقیه موارد ذکرشده همه موارد راازصفرتاصددرست گفته ام ‌وفقط میخواهند بادروغ خودراتبرئه نمایند حاضر به مواجه‌ حضوری درخصوص حرفهایم هستم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
اینها دروغگو هستند ساعت ۱۱صبح بهش گفتن رای به نماینده موجود بده.بعدازاظهارمخالفت به همان تاریخ درفاصله یکساعت حکم بازنشستگی صادر کردند
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
باسلام بنده به استنادرای قطعی شماره ۹۷۰۹۳۵شعبه ۴۰دیوان عدالت اداری ومجوزشماره۱۴۶۶۸۴/۷۱۰اداره کل اموراداری وتشکیلات وزارت آموزش وپرورش وماده۸۷قانون برنامه ششم توسعه برگشت به کارگرفتم.نه امکان نظری بودونه تکریمی مجبور بودن به کارگيري کنند. ضمنآ تمامی مدارک ومستندات هم موجوده جهت روشن شدن اصل قضایا.باخداباش پادشاهی کن بی خداباش هرچه خواهی کن
بی خیال اموزش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
در همان دبیرستان خاص و درجه یک که شما عنوان کردی برادر مدیر کل به عنوان مدیر هست و پسرش هم معاون فناوری بود ولی دیگه دیدند خیلی بد از اب در میاد پسر مدیر را با دو سال خدمت بردن تو یک مدرسه بهتر به عنوان معاون و از ایشان خواسته که حتما یک جلسه ای تشکیل بده اصل قضیه کاملا صحیح است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار