رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم مهمترین راهبرد هیات بازرسی انتخابات استان است.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 05 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی اصغر قلی پور روز دوشنبه ۱۳ آذر در جلسه هیات بازرسی انتخابات استان بر ضرورت بی‌طرفی و قانون مداری اعضای این هیات تاکید کرد و افزود: اعضا با حرکت در دو محور قانون مداری و بی‌طرفی نسبت به اجرای قانون اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بازرسان انتخابات باید اشرافیت کامل و کافی به قوانین انتخابات داشته باشند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم با محور قرار دادن قانون، انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم در استان برگزار کنیم.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اعضای هیات بازرسی به عنوان ناظران حسن اجرای قانون در روند برگزاری انتخابات، مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: اعضائ هیات بازرسی در استان و شهرستان‌ها نباید تحت تاثیر هیچ جریان سیاسی و یا کاندیدای خاصی قرار گیرند و هدف آن‌ها فقط اجرای مر قانون باشد.

قلی پور تصریح کرد: تقویم زمان‌بندی هیات بازرسی انتخابات به زودی تنظیم و ابلاغ می‌شود و نشست‌های آموزشی نیز برای مسئولان هیات‌های بازرسی شهرستان‌ها و بازرسان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با عملکرد صحیح هیات بازرسی باید حسن اجرای انتخابات را تضمین کنیم، ادامه داد: تلاش می‌شود با اعتماد سازی و جلب اعتماد مردم انتخابات با مشارکت حداکثری و به دور از هرگونه شائبه برگزار شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر عدم دخالت بازرسین در امور اجرایی تاکید و عنوان کرد: حساسیت و دقت نظر بیشتر بازرسی بسیار ضروری است و هیچ یک از بازرسین و سربازرسین در فرآیند بازرسی انتخابات حق اعمال سلیقه‌های فردی خود را ندارند.

به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ قلی پور بیان کرد: از امروز تا روز انتخابات اعضای هیات‌های بازرسی استان و شهرستان‌ها چنانچه تخلفی انجام دهند و برای ما محرز شود برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار