جانشین انتظامی شهرستان دنا از کشف یک تن و ۷۲۰ کیلو آرد قاچاق توسط پاسگاه انتظامی میمند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 23 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ طهمورث آروین فر، گفت: مأموران پاسگاه انتظامی میمند حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده شدند و آن را توقیف کردند.
آروین فر افزود: مأموران از این خودرو ۴۳ کیسه ۴۰ کیلویی آرد و ۳ کیسه کود شیمیایی کشف کردند.
او با بیان اینکه به گفته کارشناسان ارزش این محموله ۵۵۰ میلیون ریال است، خاطر نشان کرد: راننده به مرجع قضائی معرفی و خودروی به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری ۹ راکب متخلف موتورسیکلت در بهمئی

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از توقیف ۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد و گفت: هر ۹ راکب این موتورسیکلت‌ها به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ فرزین جمشیدی، اظهار داشت: درپی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه چند موتورسیکلت سوار با دستکاری اگزوز موتور خود، شبانه با ایجاد صدا‌های بلند و گوش خراش و صدا‌هایی شبیه صدای شلیک اسلحه در سطح شهر موجب رعب و وحشت و سلب آسایش و نارضایتی مردم و بی نظمی شهر شده اند، شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس شهرستان بهمئی قرار گرفت.
جمشیدی بیان داشت: مأموران در اقدامی منسجم و هماهنگ شبانه، ۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف مزاحم را توقیف و همه راکبان آن‌ها را دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و وسایل نقلیه را نیز به پارکینگ منتقل کردند.

کشف محموله قاچاق ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیونی در شهرستان دنا

جانشین انتظامی شهرستان دنا از کشف کالا‌های قاچاق ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی در محور یاسوج-اصفهان خبر داد و گفت: این محموله از یک خودروی وانت مزدا کشف شد.
سرهنگ طهمورث آروین فر در مصاحبه با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش پاتاوه شهرستان دنا با هماهنگی مرجع قضائی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور یاسوج-اصفهان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا دو کابین مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
آروین فر بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۵۰ عدد پمپ شارژی آب، ۶۰ عدد تبدیل دریل، ۶ عدد اسباب بازی، ۱۰۰ عدد فرچه پاک کننده تلفن همراه، ۶۱۰ عدد دماسنج، ۵۰ عدد تبدیل بلوتوث فلش خور، ۴۰ عدد چراغ لبه دار سلفی تلفن همراه و ۶۵ عدد هولدر تلفن همراه فاقد اسناد مثبت گمرکی کشف شد.
جانشین انتظامی شهرستان دنا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: راننده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارقان احشام در شهرستان چرام

فرمانده انتظامی شهرستان چرام، گفت: دو سارق احشام در بخش سرفاریاب دستگیر شد.
سرهنگ حجت اله خلیلی اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر سرقت احشام در بخش سرفاریاب، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی سرفاریاب شهرستان چرام قرار گرفت.
خلیلی افزود: مأموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار احشام را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چرام با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به سارقان، خاطر نشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار