معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نحوه به کارگیری نیروی انسانی در پروژه‌های بزرگ این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶ 20 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مرادعلی پیوند در خصوص جذب نیروی انسانی در کارگاه‌ها و مراکز بزرگ مقیاس صنعتی این استان از جمله پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی گچساران و میدان گازی مختار گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه، تقویت انسجام اجتماعی در استان و بهره گیری حداکثری از ظرفیت نیرو‌های انسانی دستورالعمل به کارگیری نیروی در مراکز تولیدی-صنعتی بزرگ مقیاس در شورا‌های قانونی بالادستی استان مصوب و ابلاغ شد.

وی اظهارکرد: مصوب شد که در جذب نیروی انسانی ۷۰ درصد سهم بومی شهرستان و منطقه محل استقرار واحد صنعتی و ۳۰ درصد بقیه به طور مساوی به بومی دو حوزه دیگر استان باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستان‌های گچساران و باشت یک منطقه، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده یک منطقه و بویراحمد، دنا و مارگون یک منطقه بومی تعریف شده‌اند.

پیوند تصریح کرد: کمیته‌ای در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با مسئولیت مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری و حضور نهاد‌های نظارتی مرتبط، نظارت بر حسن اجرای این مصوبه را در سطح استان بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: این مصوبه متعلق به همه مراکز صنعتی- تولیدی بزرگ مقیاس استان است و برای کارگاه‌های کوچک بخش خصوصی موضوعیت ندارد.

پیوند در خصوص برخی اعتراضات در مورد محدودیت ثبت نام در پتروشیمی گچساران تاکید کرد: بر اساس رایزنی صورت گرفته و مصوبات استانی همه داوطلبان پتروشیمی گچساران بدون در نظر گرفتن سوابق بیمه‌ای و یا کار در پتروشیمی با حفظ سهیمه بومی منطقه می‌توانند ثبت‌نام کنند.

به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر رعایت سهمیه ایثارگران در جذب و به کارگیری‌ها تاکید و بیان کرد: کمیته مزبور باید بر حسن اجرای این مهم نظارت و گزارش آن را ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار