تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد
مدیر کلنیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد : بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره مجموعه مشاورین و مسئولین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور و استان با مدیران ۳ واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲ 09 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، احسان باقری افزود : این بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره با حضور دکتر خسروجردی مدیر کارآمدی صنعت و معدن سازمان بسیج مهندسین کشور و سرهنگ یزدانخواه مسئول سازمان بسیج مهندسی استان با همراهی مشاورین کلینیک تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد از ۳ واحد تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد صورت پذیرفت.
باقری ادامه داد : در این آئین ۳ واحد تولیدی شامل: واحد شهد ناب تولید کننده کنسانتره میوه، واحد آریا پالایش دنا تولید کننده انواع روغن موتور و دنده، واحد گسترش کاربرد فناوری تولید کننده انواع تجهیزات مخابراتی بازدید و از نزدیک با مدیران این واحد‌ها دیدار و گفتگو شد.
در این بازدید‌ها موانع و مشکلات رفع شده قبلی، مشکلات و موانع موجود مورد واکاوی قرار گرفت.
وی گفت : در پایان مقرر گردید طی جلسات مشترک با دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و حاکمیتی اقدامات لازم در جهت رفع موانع و بهبود وضعیت تولید این واحد‌ها صورت پذیرد.

بازدید میدانی مسئولین و مشاورین بسیج مهندسین صنعت و معدن از واحد‌های تولیدی

نشست هیئت اندیشه ورز
باقری به ادامه برنامه های این بازدید اشاره کرد و گفت : در ادامه برنامه‌های حضور دکتر خسروجردی، نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعت و‌معدن سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.
وی افزود : در این نشست که با حضور خسروجردی مدیر کارآمدی صنعت ومعدن سازمان بسیج مهندسی کشور، سرهنگ یزدانخواه مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، احسان باقری مدیرکلنیک صنعتی استان، مدیرکانون بسیج مهندسی سازمان صمت، مدیرکانون بسیج مهندسی شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه، مدیر گروه جهادی شهید عنبری به میزبانی کلنیک صنعت استان در محل ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی یاسوج ۳ برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات و برنامه‌های آتی سازمان توسط سرهنگ یزدانخواه ارائه و سپس مدیر کلینیک صنعتی اقدامات و خدمات مشاورین کلنیک را تشریح نمود.
باقری ادامه داد : پر این نشست مدیران ۳ کانون استان و گروه جهادی، اعضای کلنیک با طرح مباحث خود مسائل و مشکلات را مطرح نمودند که در پایان با جمع بندی خسروجردی مدیر کارآمدی صنعت ومعدن سازمان بسیج مهندسی کشور در باب مسائل مطروحه و ضرورت اقدام جدی در تحقق برنامه‌ها جلسه حمایت از تولید و اشتغال تاکید شد.

بازدید میدانی مسئولین و مشاورین بسیج مهندسین صنعت و معدن از واحد‌های تولیدی

لازم به توضیح است : بخش پایانی برنامه حضور مدیر کارآمدی صنعت ومعدن سازمان بسیج مهندسی کشور در استان، از نزدیک فعالیت‌ها و اقدامات آزمایشگاه مرکزی آزما فراسو که در زمینه مواد غذایی و دارویی فعالیت می‌کند مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

تصاویر تکمیلی گزارش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار