طرح توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی کهگیلویه و بویراحمد، از فردا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 07 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرار است از امسال دو نوبت شیر رایگان در هفته، بین ۷۶ هزار دانش آموز و فرهنگی استان توزیع شود.

ایمان سبحانی نژاد در حاشیه این آئین در مدرسه ابتدایی دولتی اسما در یاسوج، اظهار کرد: امسال سال تحصیلی دانش‌آموزان با خبر خوش توزیع شیر در مدارس آغاز شد و طبق وعده رئیس جمهور قرار شد پس از چند سال وقفه شیر رایگان در مدارس دولتی ابتدایی استان‌های مختلف کشور توزیع شود.

وی افزود: تعداد ۷۲ هزار دانش آموز ابتدایی و پرسنل آن‌ها جامعه تحت پوشش این طرح هستند که ۲ روز در هفته شیر به صورت رایگان بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: توزیع شیر در مقطع ابتدایی استان در شهر‌ها و روستا‌ها تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

سبحانی نژاد ابراز کرد: توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار دو بار در هفته یکی از گام‌های مثبت دولت در جهت توجه به سلامتی و تغذیه دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: شیر، غذایی کامل و دارای آب، چربی، کلسیم و ویتامین‌های مختلف است و باید در برنامه غذایی روزانه هر فرد قرار گیرد.

پس از ۶ سال وقفه در توزیع شیر مدارس، رئیس جمهور روز شنبه اول مهر، در حاشیه مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی اعلام کرد که امسال توزیع شیر در مدارس آغاز شده و امیدواریم بتوانیم در مدارس زیادی شیر توزیع کنیم تا بدین ترتیب نسبت به مسئله جسمی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار