سیدعلی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه وبویراحمد به همراه ۱۵ نفر از قضات شعبات مختلف استان با حضور در زندان یاسوج به درخواست قضایی بیش از ۲۰۰ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 12 October 2023

به گزارشتابناک کهگیلویه‌وبویراحمد، در راستای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به مشکلات و مطالبات قضایی زندانیان سید علی ملک حسینی به همراه مدیر کل زندان‌های استان، معاونین دادسرا و تعدادی از قضات شعبات مختلف با حضور در اندرزگاه‌های مختلف زندان یاسوج با ۲۰۰ نفر از زندانیان دیدارو گفتگو نمودند.

دادستان مرکز استان در حین دیدار با زندانیان با اشاره به اینکه هدف ما از زندانی کردن افراد اجرای قانون و نظم و امنیت به جامعه است افزود: هر چند از زندانی شدن افراد خرسند نیستیم، ولی برای امنیت جامعه و برخورد با اخلال گران نظم جامعه مجبور به برخورد قانونی با مخلین نظم اجتماع هستیم.

این مقام قضایی افزود: یکی از اهداف زندانی کردن مجرمان، اصلاح و بازاجتماعی شدن فرد زندانی است لیکن جا دارد تا زندانیان در بستر فراهم شده توسط همکاران ما در زندان از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی بهره کافی را ببرند.

سید علی ملک حسینی خاطرنشان کرد: ثمره این بازدید‌ها کاهش جمعیت کیفری و بررسی مشکلات زندانیان است تا با استفاده از ارفاقات قانونی بستر را برای آزادی یا مرخصی زندانیان واجدالشرایط فراهم کنیم.

شایان ذکر آنکه در این بازدید دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب در فضایی آرام و صمیمی در اندرزگاه‌ها حاضر شده و در جمع زندانیان با سعه صدر مشکلات و مطالبات و درخواست‌های قضایی آنان را گوش فرا داده و نسبت به پیگیری موارد معنونه دستورات لازم را صادر نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار