جشن چلچراغ در مناطق مختلف استان
معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از جشن بزرگ چلچراغ و پاسخ دندان‌شکن به هتاکان قرآن در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰ 01 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سید امین رسالتی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد در سال‌های اخیر هتاکی نسبت به پیامبر اکرم و همچنین قرآن به کرات توسط غربی‌ها صورت گرفته که در یک سال اخیر هم شاهد توهین‌ها به ساحت قرآن بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این هتاکی‌ها با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد گفت: کسانی که با جریان وحدانیت مخالف هستند قصد دارند با محور بیداری مقابله کنند کسانی که با قرآن مخالفند می‌بینند که در کشور‌های غربی رشد مسلمانان سه برابر شده است.

این مسئول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در فرانسه مجوز توهین به قرآن را صادر می‌کنند وقتی که می‌بینند نوجوانان در فرانسه اسم خدا را روی پیراهن‌های خودشان نوشته‌اند می‌دانند که قرآن انسان‌ها را بیدار کرده است.
فیلم / مردم استان با در دست داشتن قران از خانه خارج می شوند

رسالتی در بخش دیگری از اظهارات خود در این نشست خبری گفت: از همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که برای دفاع از حریم قرآن در جشن ما در غروب روز دوشنبه حضور داشته باشند و در آن نیز از نخبگان مسابقات قرآنی تجلیل خواهیم کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد ضعف در حوزه قرآن مشهود است یادآور شد: این ضعف به کل کشور برمی‌گردد وقتی مقام معظم رهبری ۱۲ سال پیش تاکید می‌کند که باید سالانه ۱۰ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم و تعلل کرده‌ایم به معنای کم کاری در حوزه قرآنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار