سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی گفت: طی ۷۲ساعت گذشته ۴فقره آتش سوزی در مناطق مله بن، مارشاهی، سید صفی و مامه زنگی شهرستان بهمئی به وقوع پیوست ودر کمترین زمان ممکن مهار شدند.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 30 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، زینب بابائی گفت؛ آتش سوزی دیروز در منطقه مامه زنگی از ساعت ۱۱ شروع و در ساعت ۱۴ به طور کامل مهار شد.
بابایی افزود: در این ایام عزاداری که مسلمانان در عزای سرور و سالار شهیدان نوحه خوانی و سینه زنی میکنند، همکاران بنده در اداره منابع طبیعی با چشم و گوشت و پوست تشنگی و حرارت آتش را لمس کرده و شمه‌ای از حوادث عاشورا را تا حدی به چشم دیدند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی بیان کرد:در آتش سوزی دیروز در منطقه نامه زنگی شهرستان بهمئی متاسفانه به دلیل گرمای بسیار شدید و دود آتش ۲ تن از نیرو‌ها دچار خفگی و گرمازدگی شدند که اورژانس در محل حاضر و به امداد پرداخت. (آقای حیات ویسی از پرسنل اداره و آقای ممبینی از گردان امام علی ع) ودر حال حاضر وضعیت مطلوبی دارند.  
بابایی گفت: از همراهان همیشه در صحنه شامل نیرو‌های مردمی دلسوز و طبیعت دوست، فرماندار محترم و ستاد بحران، جمعیت هلال احمر، گردان امام علی (ع)، مدیریت جهاد کشاورزی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت نفت تقدیر و تشکر فراوان داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار