به همت خادمان موکب طریق کربلا،خیرین و مردم:
هر ساله با فرا رسیدن ایام دهه محرم و روز تاسوعا و عاشورا،خادمان موکب طریق کربلا ،خیرین و مردم نیکوکار گچسارانی پخت و توزیع ۷۲دیگ غذای نذری سیدالشهدا در قالب پویش نذرواره ۷۲خوان حسینی برگزار می کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 26 July 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران،هر ساله با فرا رسیدن ایام دهه محرم و روز تاسوعا و عاشورا،خادمان موکب طریق کربلا ،خیرین و مردم نیکوکار گچسارانی پخت و توزیع ۷۲دیگ غذای نذری سیدالشهدا در قالب پویش نذرواره ۷۲خوان حسینی برگزار می کنند.
محمد رمضانی با بیان اینکه پخت ۷۲دیگ غذا نذری در گچساران همزمان با ۷۲شهر دیگر انجام می شود گفت:این ۷۲دیگ توسط دو خیر کشوری خریداری و تجهیز شده و هر ساله به مناسبت های مختلف از محل نذورات و کمک های مردمی توسط موکب داران غذای نذری پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.
وی افزود: موکب طریق کربلا ،امسال سومین سالی می باشد که توانسته این غذای نذری را به همت خیرین و مردم تهیه و در محلات نیازمند شهر توزیع کند.
رمضانی هدف از این کار را ترویج فرهنگ کمک کردن به همدیگر ،جمع آوری نذورات مردم و توزیع آن در بین نیازمندان واقعی و عشق و ارادت مردم به امام حسین و ائمه اطهار دانست و اظهار داشت:ما برای پخت این غذا نیازمند ۱۲۰کیسه برنج و ۷۰۰کیلو گوشت هستیم ،از مردم و خیرین می خواهیم هر کسی نیتی و نذری دارد به خادمان موکب طریق کربلا تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار