در جلسه عفاف و حجاب شهرستان لنده مطرح شد
امام جمعه لنده : ستاد امر به معروف و‌نهی از منکر شهرستان از بانوان مدال آور کشوری که در امر عفاف و حجاب الگو باشند به صورت ویژه تجلیل و قدردانی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 13 July 2023

جلسه امر به مهروف و نهی از منکر شهرستان لنده با موضوع عفافا و حجاب با میزبانی اداره ورزش و جوانان و همکاری دفتر امام جمعه و با حضور بخشدار مرکزی، امام جمعه شهرستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان، دبیر و مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر، رابط فرهنگی بانوان فرمانداری، روسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی، مربیان و باشگاه داران ورزشی برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره ورزش و جوانان لنده ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه، گفت: هدف از برگزاری این جلسه، کمک به تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.
حسن مرادی افزود: بهره گیری از برخی اقدامات فرهنگی از جمله نامگذاری اماکن ورزشی شهرستان به نام شهدای ورزشکار، برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه عفاف و حجاب با دعوت از متخصصین دینی و روانشناسی، رعایت اصول و فرهنگ اسلامی و ایرانی در باشگاه‌ها و تقدیر از بانوان ورزشکار مقید به بحث عفاف و حجاب از جمله اقداماتی است که در دستور کمیته عفاف و حجاب اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار دارد.
در ادامه این نشست خانم دانایی به نمایندگی از بانوان ورزشکار حاضر در جلسه خواستار اختصاص یک سالن ورزشی مختص بانوان در شهرستان‌شد..
این بانوی فعال در ورزش ادامه داد: از مسئولین تقاضای برگزاری مراسمی جهت تقدیر و تشکر از بانوان فعال ورزشی و مدال آور شهرستان را داریم.
ضربی زاده بعنوان نماینده آقایان فعال در حوزه ورزش نیز گفت: انتظار ما این است که ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان در راستای حل مشکلات ورزشی با اداره ورزش و جوانان تعامل، همکاری و توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس هئیت هندبال شهرستان بعنوان مشاور فرهنگی اداره ورزش و جوانان نیز گفت : عفاف و حجاب صرفا مختص بانوان نیست و آقایان نیز باید در این مقوله همچون بانوان بر ارزش‌های اجتماعی پافشاری کرده و همچنین بر نظارت هرچه بیشتر بر خانواده و تربیت اسلامی فرزندان اهتمام ورزند.. 

احمدعلی کریمی زاده از همه رؤسای هیئت‌های ورزشی و مربیان و باشگاه داران خواست تا هر گونه هنجار شکنی را بلافاصله اعمال قانون کرده و از ورود افراد هنجار شکن در جوامع ورزشی جلوگیری کنند و کمیته‌های انضباطی فعالتر از قبل برای سالم ماندن ورزش از بد اخلاقی‌ها و هنجارشکنی‌ها تلاش کنند،
حجت الاسلام فتحی دیگر فرد حاضر در جلسه با بیان موضوعاتی در زمینه عفاف و حجاب خواستار همکاری‌های فرهنگی بیشتر در بحث ورزش و عفاف و حجاب شد.
امام جمعه شهرستان ضمن قدردانی از اداره ورزش و جوانان جهت ساماندهی و برگزاری این جلسه مهم، با بیان اینکه شهرستان لنده در بسیاری از زمینه‌های فرهنگی و مذهبی در استان بی نظیر و سرآمد است از بانوان محجبه ورزشکار حاضر در جلسه قدردانی و تشکر کرد.
حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره علاقه و فعالیت بخشی از جامعه بانوان به ورزش، خواستار حل مشکلات مربوط به حوزه ورزش بانوان شد.
وی عنوان کرد که ستاد امر به معروف و‌نهی از منکر شهرستان از بانوان مدال آور کشوری که در امر عفاف و حجاب الگو باشند به صورت ویژه تجلیل و قدردانی خواهد کرد.
در پایان این جلسه سرپرست اداره ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب خواستار برگزاری مداوم اینگونه جلسات و حضور و همکاری دستگاه‌های دیگر شد و مصوبات جلسه را به شرح زیر قرائت کرد:
حل مشکل درب ورودی مجموعه ورزشی بانوان حهت تکریم و احترام جایگاه بانوان ورزشکار شهرستان
معرفی بانوان مدال آور شهرستان و فعال در زمینه‌ی عفاف و‌حجاب در سطح کشوری به ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهت تجلیل و قدر دانی از آن‌ها
مصوب گردید که باشگاه‌های ورزشی شهرستان در تمامی رده‌های سنی در دو بخش آقایان و بانوان بصورت مجزا به فعالیت ورزشی بپردازند.
نام گذاری سالن فوتسال مجموعه ورزشی شهرستان لنده به نام سردار شهید قاسم سلیمانی، سالن کشتی شهرستان بنام شهید والامقام ابراهیم هادی و نام گذاری سالن رزمی شهرستان بنام یکی از شهدای ورزشکار شهرستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار