معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم تیم فوتسال زیر ۴۰ سال فرهنگیان استان در مسابقات کشوری فرهنگیان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در کرمان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 10 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی با تبریک این موفقیت ارزشمند در سطح ملی گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی استان کرمان با حضور 29 تیم در 8 گروه برگزارگردید .
وی به نتایج تیم فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در دور گروهی این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم فوتسال فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه یک بر صفر لرستان و زنجان را شکست داد و مقابل سمنان به نتیجه مساوی ۲-۲دست یافت
وی بیان کرد: تیم فوتسال فرهنگیان استان در این مرحله به عنوان سرگروه به مرحله بعد راه یافت و در مرحله یک هشتم تیم ۳ بر صفر خوزستان را شکست داد.

وی افزود : در مرحله یک چهارم بازی کهگیلویه و بویراحمد با آذربایجان شرقی صفر صفر تمام شد که در ضربات پنالتی تیم فرهنگیان استان ۴ بر ۱ به برتری رسید و به جمع چهار تیم برتر کشور راه یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت : مرحله نیمه نهایی تیم فرهنگیان استان به مصاف تیم فارس رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد و از صعود به مرحله فینال این رقابتها باز ماند و به مقام سوم دست یافت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار