معاون تربیت بدنی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:
معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام فرهنگیان ورزشکار به مسابقات ورزشی فرهنگیان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی به استان آذرباییجان شرقی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 08 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی گفت: ۹ تیم از استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش بانوان و آقایان در این دور از مسابقات شرکت می کنند.
وی گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور یادواره معلم شهید ابراهیم هادی، در ۹ رشته به میزبانی ۶ استان برگزار می‌شود، که ۷۹ نفر از فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد در این مسابقات حضور خواهند داشت.
رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با بیان اینکه این مسابقات در راستای ارتقای سلامت جسمی و روحی و افزایش شور و نشاط فرهنگیان کشور در حال برگزاری است گفت: این مسابقات در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال، فوتسال بالای ۴۰ سال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون ویژه برادران و در رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون و تنیس روی میز ویژه خواهران برگزار خواهد شد.
مهدی یزدان منش تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، هر یک از کاروان های اعزامی استان به نام یکی از شهدای فرهنگی استان نامگذاری شده است.
گفتنی است این مسابقات تا ۲۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار