پاسخ به یک یادداشت
ازاینکه به مانند همگان تصمیم سید بزرگوار را در سال‌های گذشته ستودی جای تشکر دارد. ولی به جهت اینکه واقعیت چگونگی ورود ایشان را بعد از هشت سال عامدآ نخواستی بیان بفرمایی جای بسی تاسف است. به یقین قضاوت این چنینی! به شائبه‌ها قوت می‌بخشد
کد خبر: ۱۱۱۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 20 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از انتشار یادداشتی به قلم سید حسین رهی با تیتر "چوب حراج بر صداقت بزرگواری ! " سید کرامت الله کشاورز از فعالان سیاسی و رسانه ای طی یادداشتی و در واکنش به نقد سید حسین رهی نوشت :

بانام یاد خالق هستی.

ان افریدگاری که بر تمام رفتار خرد کلان بنده گانش اشرافیت دارد. به طوریکه احدی توانایی گریز از اعمال ناشایست خود را ندارد.

چه زیبنده است؛ که اهل قلم بخصوص انانکه نام زیبای فرهنگی را بر سینه خود نقش بسته اند به واقع وبدون هیچ طمع دنیوی بنگارند.

اگر چه قصد نداشتم به فضای مجازی ورود نمایم وخدای ناکرده احدی را از خود برنجانم. ولی ناچارم به صورت کوتاه درخصوص مطالب درج شده در سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، توسط اقای حسین رهی در خصوص ورود مجدد حجت السلام حاج سید علی محمد بزرگواری به انتخابات دوازدهم بپردازم .
لازم به ذکر است که سایت یاد شده بنا به قانون مطبوعات وفضای مجازی موظف است به محض وصول انرا منتشر نماید.
قبل از ورود به اهم موضوعات مطروحه به سمع نظر مخاطبین رسانده می‌شود؛ که اقای رهی پس از تشکیل اجتماع اقشار مختلف ودر خواست از اقای بزرگواری برای ورود به صحنه انتخابات با حقیر تماس تلفنی گرفتن در حدود یک ساعت بنده با حوصله و صادقانه ما وقع را برای ایشان توضیح داده و شفاف سازی نمودم. هر انچه که در طول ان بحث برای حقیر ناراحت کننده بود. وی چندین بار تکرار نمودن که اقای بزرگواری قدرت مادی ندارد؟! هرانکس چنین امکانی را داشته باشد پیروز میدان است. قطع یقین مخاطبین تاسف خواهند خورد که امروزه اموزگاربه فرزندانشان چنین می‌اموزد که تفکر و تصمیم در سرنوشت اجتماعی خرید فروشیست!

جناب اقای رهی همانطور که بدون ابزار کنترل شتابان می‌دوانی. و میدان دوانی را از ان خود می‌دانی و بر واقعیات چشم پوشی نموده و به میل قلم فرسایی کرده اید. بعرضتان برسانم که سید مقاومت به مانند دنیا پسندان امروزی و سینه چاکان پست مقام نبوده که خود بخواهد به دنبال مسند دوباره باشد. خود به یقین می‌دانی که نه سید چنین نیتی در سر دارد و نه دور ورهایش کت و شلوار گل و گشاد چند جیبه دوخته اند تابه مانند دیگران از خان گسترانده شده ارتزاق نموده سرمست شوند و گزافه گویی نمایند..

ازاینکه به مانند همگان تصمیم سید بزرگوار را در سال‌های گذشته ستودی جای تشکر دارد. ولی به جهت اینکه واقعیت چگونگی ورود ایشان را بعد از هشت سال عامدآ نخواستی بیان بفرمایی جای بسی تاسف است. به یقین قضاوت این چنینی! به شائبه‌ها قوت می‌بخشد

جناب رهی هر چند که خود ودوستان هم فکرتان تمام تلاش خودتان را به خرج دادید تاموج مردمی که فریاد سید بیا را سرمی دادن کم رنگ نمایید وجماعت گرد هم امده را ناچیز جلوه دهید، ولی با حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم پروسه طراحی شده شما ناکام ماند.
و بدنبال عدم موفقیت به منظور شکل نگرفتن اجتماع مردمی دست به قلم شدید وبی مهابا سید را مورد خطاب قرار دادید تا جائیکه وی را عهد شکن مقام پرست قلم داد نمودید. در حالی که خود علل وعوامل بازگشت ایشان رابه وضوح می‌دانستی. فرض رابراین گذاشته که شمابی اطلاع بوده ای. جواب این پرسش، که کاندید ابرقدرت حضرتعالی! درطول چهارسال نمایندگی وشعار‌های انتخاباتی پر طمطراق چه اقدام مفیدی برای مردم رقم خورد!.
اگربه یاد داشته باشید. بنده شما را به جرگه کاندید فعلی مورد نظرتان ترغیب نمودم حقیر در نیمه راه بدلیل ناکارآمدی و بی برنامگی نماینده آن وقت تشخیص دادم که حضور نداشته باشم، چون دغدغه ام عمل به وعده‌ها بود. کنارکشیدم، ولی شماچرا؟! الله اعلم؟!
در هرحال باید شما قبول داشته باشیدکه اگر امروز مردم در سطح کهگیلویه بزرگ فریاد می زنند سید بیا به این دلیل است که حوزه انتخابیه در آن دوران از نظر مدیریتی سطوح استانی خلع ید گردیده بود (باید به یاد داشته باشی که حقیر در همان مقطع زمانی طی یادداشتی با عنوان (سردار اگر عمامه نداری! شمشیر از نیام بکش) دغدغه مندی خود را ابراز داشتم .

جناب رهی عزیز اگر امروز مردم بزرگواری را فرا می‌خوانند ،به این دلیل است که تمام پروژ‌ه های کلان آن دوران متوقف شده اند. اگر امروز مردم کهگلویه بزرگ در اجتماعات و محافل بزرگواری را دعوت به حضور می‌نمایند به این دلیل است که وی در طول نمایندگی مجلس رکورد شکن نطق ، بیانیه ، تذکر شفاهی و کتبی ، در مجلس بودند ، به طوری که بر اساس مستندات ایشان به صورت میانگین در طی روز‌های کاری مجلس هر ۹ روز یک اقدام قانونی از خود برجا گذاشتند که باعث افتخار کهگلوبه بزرگ است .
برادر ارجمند اگر امروزه مردم کل استان از سهم تولید نفت استان برخوردار شده اند دلیلش فریاد‌های بزرگواری در صحن علنی مجلس بوده تا جایی که خطاب نمود اگر مردم استان ما از سهم درآمد نفت برخوردار نشوند مردم را به بستن شیر‌های نفت هدایت خواهم کرد
فرهنگی محترم! شاهد بودیم که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته ارای به صندوق ریخته شده حامیان بزرگواری نزدیک به آرای کل جریانات و شخصیت‌های استانی بود. اقای رهی صادقانه عرض نمایم که بزرگواری برعهدش در قبال مردم پایبند بوده و هست اگر چه تصمیم در نیامدن داشت نمی‌توانست خود را از مردم جدا بداند و دغدغه مندی انان رابی جواب بگذارد. بزرگواری به اصرار مردم آمده تابه آنان امید دهد و دگربار لبخند برلبان آنان جاری نماید بزرگواری به خواست مردم اقصی نقاط حوزه انتخابیه امده تا بار دیگر مردم از شوق خدمت گذاری برچرخ‌های خود رویش بوسه زنند و در نهایت به تاکید اقشار مختلف مردم آمده تا کهگیلویه (دهدشت) به خود ببالد، لنده امیدواربه آینده خودباشد، چرام ۰ بر رونقش افزوده شود، بهمئی پررونق گردد و بخش‌های مستعد به شهرستان ارتقاع یابند، وو....
نصیحت برادرانه حقیر به آموزگار فرهنیخته (رهی) چنین است که از نگاشتن ... واقع خودداری نموده همانطور که ما‌ها به تفکرت احترام می‌گذاریم شما هم جایگاه و انتخاب دیگران را محترم محفوظ نگه دارید. چراکه هیچ کس بی عیب و نقص نیست همه کسانی که امروزه مدعی خدمت گذاری در سنگر مجلس هستند برای ما‌ها محترمند هر کدام که موفق شود نماینده همه کهگیلویه بزرگ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار