با حضور مسؤلان استانی:
مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و به میزبانی شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 14 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت‌خواه در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: ورزش عامل شادابی، نشاط و سرزندگی در جامعه است که باید در آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحصیل، تهذیب و ورزش گفت: ورزش و تندرستی مورد تاکید دین مبین اسلام است و برای افزایش و بهبود راندمان کاری، توجه به ورزش ضروری می‌باشد.
وی افزود: یکی از ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بعد تربیت بدنی و ورزش است که مورد تاکید جدی است.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: توجه به نام و یاد شهدا مسیر اصلی همه امور ماست و این مسابقات نیز مزین به نام شهید والامقام شهید ابراهیم هادی که خود از معلمان تربیت بدنی است می‌باشد.

فرشید کرمی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های مختلف فوتسال زیر چهل سال، فوتسال بالای چهل سال، بدمینتون، تنیس روی میز و بستکبال با حضور ۶۰۰ ورزشکار در بخش آقایان به میزبانی شهر یاسوج و ۳۰۰ ورزشکار در بخش خانم‌ها به میزبانی شهرستان گچساران اجرا امروز آغاز می‌شود.
کرمی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
در پایان آیین افتتاحیه این مسابقات با بر افروختن مشعل مسابقات رژه تیم‌های شرکت کننده برگزار و ورزش باستانی، پهلوانی و موسیقی اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار