جام نوروزی زیر ۱۲ سال زنده یاد امیرحسین کارگر در چمن مصنوعی کلایه سفلی برگزار و با قهرمانی تیم ستارگان گلزار کهگیلویه به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۳۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 26 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسابقات نوروزی  زیر ۱۲سال برای اولین بار در استان و در چمن مصنوعی کلایه سفلی تحت عنوان جام (فستیوال) به یاد زنده یاد ورزشکار فقید قهرمان کشوری و آسیایی امیرحسین کارگر( محجوب) برگزار گردید که در دیدار نهایی تیم ستارگان گلزار و سپاهان کهگیلویه(آکادمی دیده ور) به مصاف هم رفتند که تیم ستارگان گلزار کهگیلویه توانست با نتیجه سه بر دو بر تیم سپاهان کهگیلویه(دیده ور) غلبه کند و مقام قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

این مسابقات با نظم خاصی با شرکت شش تیم توسط سعید ویسی مقدم مربی جوان و کاربلد رده های پایه که مسئول برگزاری این مسابقات بود برگزار گردید.

این مسابقات که اولین دوره خود را پشت سر می گذاشت با حمایت و همفکری و همکاری خانواده کارگر، محجوب و با حضور پیشکسوتان و مربیان فوتبال شهرستان چرام و شهرستان کهگیلویه و استانی در فضایی زیبا و دلنشین برگزار گردید.

از نکات مهم این دوره از مسابقات حضور اردشیری نایب رئیس هیئت فوتبال استان بود.

در روز پایانی مسابقات اهدای جوایز ویژه از طرف هیئت فوتبال استان به مسئول برگزاری مسابقات، فنی ترین بازیکن و آقای گل مسابقات صورت گرفت.

در پایان ورزشکاران ، از حضور نایب رئیس هیئت فوتبال استان و خانواده های کارگر و محجوب و سعید ویسی مقدم به خاطر این حرکت فرهنگی (فستیوال) برای اولین بار در استان نیز تقدیر و تشکر ویژه نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار