طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ضیاء صمدی به عنوان سرپرست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ 07 April 2024

معرفی سرپرست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز شنبه در مراسم معرفی سرپرست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در خصوص اهمیت حفظ کیفیت پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نقش مهم و موثری در کیفیت بخشی پروژه‌ها دارد.

روستا تاکید کرد با ایجاد تعامل با مجموعه مدیران و ارتباط تنگاتنگ با حوزه زیرساخت از جمله راه و شهرسازی، راهداری، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و سایر ادارات مربوطه می‌توان در جهت پیش برد اهداف آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گام برداشت.

روستا پشتیبانی و حمایت فنی از آزمایشگاه فنی خاک استان را ضروری دانست و تاکید کرد: انتظار می‌رود که این مجموعه هم وظایف خود را در حوزه‌های مختلف دقیق و مستدل انجام داده و در ارائه گزارشات رعایت مسائل فنی و مهندسی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

در حاشیه این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از امکانات آزمایشگاهی مستقر در این مجموعه بازدید کرد و از نزدیک مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این مراسم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ضیاء صمدی به عنوان سرپرست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان معرفی شد.

معرفی سرپرست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م.م
|
Canada
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
انتصاب بجاوشایسته ای هستش تبریک میگم خدمت جناب مهندس صمدی انشالاباپشت کارواراده که ایشان دارندحتماموفق هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار