برخی اعتقاد دارند که زارعی می‌تواند کلید موفقیت بویراحمد (بویراحمد، دنا و مارگون) باشد چرا که وی ویژگی هایی دارد که در کمتر کاندیدایی این ویژگی ها وجود دارد .
کد خبر: ۱۱۴۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ 06 January 2024

زارعی کلید موفقیت بویراحمد؟!
فضا فضای انتخاباتی است و گذشتن از این فضا واقعا سخت و تقریبا غیر ممکن است. در شرایط یکی دو روز گذشته با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها تا حدود زیادی انتخابات شکل و شمایل رقابتی‌تر شدن گرفته و از هم اکنون وزن هر یک از کاندیدا‌ها مشخص‌تر می‌شود.
در میان کاندیدا‌های مطرح موجود استان، غلام محمد زارعی از حوزه بویراحمد، دنا و مارگون شرایط بسیار خاص تری نسبت به دیگر رقبا دارد که البته بخش زیادی از این شرایط مرهون عملکرد خود وی است.
زارعی امروز گفتگویی با خبرگزاری فارس داشته است که همانند گذشته بر یک سری واقعیات تاکید دارد ضمن اینکه باز هم سیاست را با اخلاق عجین کرده و بیش از انکه بر ضعف یا سوء استفاده از شرایط دست بگذارد، سعی در ارئه خود و برنامه هایش به صورت کلی بپردازد.
غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار فارس در یاسوج در اولین موضع رسمی خود پس از تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان در این مرحله اظهار کرد: بار‌ها اعلام کرده‌ایم که بر اساس ضرورت و به دلایل منطقی وارد عرصه انتخابات دوازدهم شده‌ایم و این حضور نیز حضوری قطعی و همراه با برنامه و دارای دستاورد اساسی برای مردم بویراحمد دنا و مارگون خواهد بود.
وی در ادامه با بیان اینکه متعلق به همه مردم هستم و در راه خواست و اراده و احیای سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم ورود کرده‌ام گفت: به گونه‌ای که به معنای واقعی کلمه بعد از موفقیت در انتخابات مردم احساس آرامش و امید به آینده داشته باشند.
این فعال سیاسی انتخاباتی با بیان اینکه بی‌شک مشکل امروز حوزه انتخابیه ما تکیه بر تکرار واژه بویراحمد واحد و بویراحمد بزرگ نیست یادآور شد: چرا که از گذشته تاکنون این هماهنگی و همدلی همواره در کانون رفتار و کردار و زندگی این مردم وجود داشته و هیچگاه از یکدیگر جدا نبوده‌اند.
وی تاکید کرد: نیازی نیست که با طرح این موضوع القای اختلاف کنیم و احساسات را در انتخابات مجلس به جای اراده مردم به عرصه بیاوریم.
این فعال سیاسی انتخاباتی با بیان این که متعلق به مردم و در خدمت مردم هستیم یادآور شد: بویراحمد، دنا و مارگون، پیشرفت و آبادانی و امنیت و آینده جوانان را مطالبه می‌کند و آن هم تنها با کار و تلاش جهادی ممکن خواهد بود.
زارعی کلید موفقیت بویراحمد؟!
شکی نیست که از زارعی با آن سابقه نمایندگی، پختگی سیاسی و اخلاق مداری که در کلام و موضع گیری وی وجود دارد نمی‌توان انتظار سخنان نابهنجار یا تشویش کننده فضا را داشت و یا حتی در فعالیت‌های وی نمی‌توان اثری از سوء استفاده از شرایط دید بلکه همانند گذشته وی مسیر مشخص شده خود را می‌رود و تلاش هایش را ادامه می‌دهد.
برخی اعتقاد دارند که زارعی می‌تواند کلید موفقیت بویراحمد (بویراحمد، دنا و مارگون) باشد چرا که وی اولا، انسانی موجه و اخلاق مدار است، دارای عملکرد خوبی در دوره نمایندگی است به گونه‌ای که کمتر مشاهده شده عملکرد وی مورد انتقاد جدی قرار گرفته باشد و از همه مهمتر، زارعی در عملکرد خود کمتر دچار آفت‌های سیاسی بویراحمد که شامل قومیت گرایی و سیاست زدگی می‌شود، شده است؛

بنابراین تحلیل‌های زیادی در فضای عمومی جامعه وجود دارد که موفقیت زارعی را می‌توان موفقیت بویراحمد دانست ضمن اینکه بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد که استقبال از وی به شدت در حال افزایش است که البته در تحلیل‌های بعد به جزئیات فضای انتخاباتی حوزه بویراحمد، دنا و مارگون بیشتر پرداخته خواهد شد و مطمئنا هر چه جلوتر برویم شفافیت فضا بیشتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
ها جون خوت، بخت مردم استان وخو رفته که بخوان دوباره اسم زارع رو بیارن چه برسه رای بهش بدن ، ای مردم ای مردم ای مردم خدایی یکی بپرسه آقای زارع زمان نمایندگی چه کاری برای شهر و استان کرد، کارخونه احداث کرد زیرگذر درست کرد پروژه آورد داخل استان چه کاری کرد حتی یه بچه ۵ساله از آخر زیلایی میدونه که زمان نمایندگی این آقا تمام پست و مقام و بودجه و کارهای عمرانی و احداث پروژه و کارخونه رو دکتر تاجگردون برای گچساران انحام میداد زارع نماینده یاسوج بود بعد تاجگردون مدیر کل انتخاب می‌کرد و میگذاشت، زارع ب ۷۰ درصد مردم یاسوج قول الکی داد و بهش عمل نکرد ولی در زمینه مراسم فاتحه خوانی در ایران نمره یک شهر آمل بیداهه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار