فرماندار دنا در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع هفته دفاع مقدس با حضورامام جمعه فرماندهان نظامی و انتظامی، ریاست دادگستری ،مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری دنا برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان و نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 18 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و‌بویراحمد فرماندار دنا در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع هفته دفاع مقدس با حضورامام جمعه فرماندهان نظامی و انتظامی، ریاست دادگستری ،مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری دنا برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان و نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است.
درخشان زاده با تبریک هفته دفاع مقدس و شروع ماه ربیع الاول گفت : هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است که باید به پیام‌های مؤثر در این هفته توجه کردایران یک جنگ نابرابر را آغاز کرد و پس از هشت سال دفاع در برابر ظلم دشمنان به پیروزی دست یافت و آنچه امروز برای نسل‌های بعد جنگ باقی مانده ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام پاک و مقدس است.
درخشان زاده در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس گفت که این برنامه ها باید با همکاری تمامی ادارات و بخوبی برگزار شود .
فرماندار دنا در ادامه جلسه شورای اداری به موضوع انتخابات اشاره کرد وافزود : در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه‌ ما فراهم کردن زمینه برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری وفرمایشات ایشان در خصوص چهار شاخصه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری است.
فرماندار دنا با اشاره به اینکه معتقد به اصل بی‌طرفی در انتخابات هستیم خاطرنشان کرد: باید این اعتماد را در مردم به وجود بیاوریم تا مردم به مسئولین اعتماد کنند و شاهد یک مشارکت حداکثری از سوی مردم باشیم.
درخشان زاده گفت تخلفات انتخاباتی به جد پیگیری خواهد شد و در همین جلسه به همه مدیران برای چندمین بار تذکر میدهم که هیچ مدیری حق استفاده از اموال دولتی و یا کار انتخاباتی در ساعات اداری ندارد و در صورت تخلف به جد با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد
سرهنگ عرفانی فرمانده سپاه دنا در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : امروزه آسایش و امنیت موجود در جامعه را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.
عرفانی افزود: تمام ادارات باید در این هفته حضوری مؤثر داشته و با تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گامی مهم در این راستا بردارند.
وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه موجب پیشرفت، سلامت و تعالی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود.
سرهنگ عرفانی مقام در ادامه به برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت برگزاری یادواره شهدای شهرستان دنا تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از ایثار گران و رزمندگان و خانواده شهدا و رژه خودرویی و پیاده از مهم ترین برنامه هایی است که قرار است در این هفته برگزار شود .

 

شورای اداری شهرستان دنا با محوریت هفته دفاع مقدس تشکیل جلسه دادشورای اداری شهرستان دنا با محوریت هفته دفاع مقدس تشکیل جلسه داد

شورای اداری شهرستان دنا با محوریت هفته دفاع مقدس تشکیل جلسه داد

شورای اداری شهرستان دنا با محوریت هفته دفاع مقدس تشکیل جلسه داد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار