مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مارگون با صدور پیامی 12 اردیبهشت روز معلم را به این قشر فرهیخته تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰ 02 May 2023

پیام تبریک مدیرت آموزش و پرورش مارگون بمناسبت روز معلم

 

به نقل از خبرگزاری تابناک در متن این پیام آمده است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در تقویم جمهوری اسلامی ایران بعنوان روز معلم نامگذاری شده است. استادی که بحق تجلی هم آوایی علم و دین بود. شهید مطهری مردی راسخ و استوار در عرصه ی علم و ادب بود، اندیشه هایش انقلابی، تفکرش مردمی و کلامش بر پایه آگاهی بود.

 

رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی هر جامعه ای مرهون تلاش و کوشش معلمانی است که همواره با فداکاری های خود در راه اعتلای جامعه در تلاشند. تجلیل از معلم در واقع ارج نهادن به دانش، علم و آگاهی است. 

 

رسالت خطیر پرورش و تربیت انسان‌های پایبند به ارزش های اسلامی و الهی، اخلاق مدار، دیندار، خلاق و فکور دستاورد تلاش معلمانی است که بعنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی کشور با تمام همت و اعتقاد خویش در دستگاه عظیم آموزش و پرورش درتلاشند. 

 

اکنون نیز با وجود شرایط سخت موجود معلمان عزیز با سخت کوشی و خلاقیت جهت انجام وظیفه خود کوتاهی نمی نمایند و وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را به درستی انجام می دهند.

 

اینجانب این روز را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و حفظ ارزش مقام معلم می دانم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این قشر فرهیخته و تبریک این روز صمیمانه قدردان تلاش ها و کوشش های  همکارانم در این عرصه هستم. 

 

عنایت اله حکیم فر

مدیرت آموزش و پرورش شهرستان مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار