فرمانده انتظامي استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگيري باند چهار نفره سارقان داخل خودرو، اماکن خصوصي، دکل هاي مخابراتي و اماکن زيارتي در شهر دهدشت خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 29 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، فرمانده انتظامي استان از شناسایی و دستگيري باند چهار نفره سارقان داخل خودرو، اماکن خصوصي، دکل هاي مخابراتي و اماکن زيارتي در شهر دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "مهدی انصاری" در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کهگيلويه، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهر دهدشت قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي، چهار سارق قطعات و لوازم خودرو را شناسایی کردند بنابراین پس از هماهنگی با مقام قضائی دو نفر از آنها در عملیات پلیسی دستگير شدند.

انصاری ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی به ۴۱ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو، اماکن خصوصي و دولتي اعتراف کردند همچنین تلاش براي دستگيري ديگر سارقان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پايان به مالکان وسايل نقليه توصيه كرد: اتومبيل خود را به قفل مرکزي، دزدگير، قفل پدال، قفل فرمان و سوئيچ مخفي و ساير لوازم تأخيري و بازدارنده مجهز و از قراردادن خودرو در کوچه ها و معابر پرت و تاريک خودداري کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار