مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زاِئران در استان برای پیش ثبت نام و واریز علی الحساب ودیعه تمتع به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 09 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محسن قوامی نژاد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت، پیش ثبت‌نام (ثبت نام مقدماتی) از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال‌۱۴۰۳ از روز جمعه پانزدهم دی ماه آغاز شده است.
وی افزود پیش ثبت‌نام از افراد دارای اولویت تشرف به حج تمتع سال ۱۴۰۳ با مراجعه واجدین شرایط به سامانه https://reserve.haj.ir و به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است.
مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متقاضیان باید با مراجعه به سامانه یاد شده، به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.
قوامی نژاد ابراز کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۸۵ دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه۱۳۸۶ و دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ تیر ماه ۱۳۸۶ قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام کنند.
وی عنوان کرد: تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ازتاریخ ۰۱/۰۵/۱۳۸۶به بعد بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت اختصاصی هر استان از تاریخ ۲۵ دی ماه امسال از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۱۰ روز انجام می‌گیرد و نام نویسی از این افراد بصورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً برای تکمیل ظرفیت‌های خالی هر استان خواهد بود. این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه یادشده، اطلاعات خویش را به‌روزرسانی و کدرهگیری دریافت نمایند.
درصورت مراجعه نکردن هر یک از اولویت‌های اعلام شده در زمان مقرر، برای تکمیل ظرفیت‌های خالی موجود، از دارندگان اولویت‌های بعدی دعوت خواهد شد.
تمامی متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال معادل ۱۴۰ میلیون تومان (با احتساب مبلغ قبض ثبت نام اولیه و سود آن) و از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند.
باقیمانده هزینه سفر (که بر مبنای هزینه‌های ارزی و ریالی محاسبه می‌شود) هنگام ثبت نام قطعی افراد در کاروان‌های اعزامی دریافت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار