جمعی از متقاضیان استخدامی در مجتمع پتروشیمی گچساران در خصوص شرایط آگهی استخدامی گله‌مند هستند.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 11 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: یکی از موارد مطرح شده و شرایط لازم برای استخدام در پتروشیمی گچساران این است که در این آزمون افرادی که از اول سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر ۱۴۰۲ سابقه کار در پتروشیمی را دارند می‌توانند ثبت نام کنند.
نظری با بیان اینکه در فرم استخدامی این مجتمع اولویت با نیرو‌های بومی گچساران عنوان شده است افزود: همچنین برای کسانی که کد ملی آن‌ها غیر از شماره ۴۲۶ (کد ملی گچساران) است و ساکن گچساران هستند فرمی در نظر گرفته شده که باید فرماندار آن را تایید کند که ساکن گچساران هستند تا از شرایط بومی بودن برخوردار شوند.
وی ادامه داد: برخی از این افراد امروز با حضور جلوی فرمانداری می‌گویند که چند سال است که در اینجا ساکن هستند و در گچساران تحصیل کرده اند و از مسئولان خواستند در این خصوص تجدید نظر کنند.
ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی گچساران به منظور جذب و بکارگیری نیرو‌های متخصص و متعهد مورد نیاز این شرکت آغاز شده است.
شرکت پتروشیمی گچساران از طریق مصاحبه فنی، تخصصی، رفتاری و روانشناسی اقدام به جذب نیروی انسانی کرده است.
متقاضیان در ۷۰ رشته شغلی برای جذب در شرکت پتروشیمی گچساران رقابت می‌کنند.
با انتشار دفترچه استخدام ۶۶۵ نیروی انسانی جدید (پیمانکاری حجمی) به شرکت پتروشیمی گچساران افزوده می‌شود.
پاسخ فرماندار گچساران در مورد تایید فرم ثبت نام نیرو‌های پتروشیمی
فرماندار گچساران هم در خصوص درخواست تایید فرم ثبت نام توسط متقاصیان گفت: طی مکاتبه‌ای از پتروشیمی در خواست کردیم که اسامی افردی که نیازمند تایید هستند برای تایید به فرماندار اعلام کند.
روان بخش دیهیمی خوب افزود: پس از ارسال اسامی، از ادارت مرتبط از جمله آموزش و پرورش و سایر ادارت استعلام گرفته و پس از آن تایید می‌شود.
وی ادامه داد: تا ظهر امروز هنوز اسامی متقاضیان از سوی پتروشیمی به فرمانداری گچساران ارسال نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار