ملک حسینی : در این راستا متهمین دخیل در تولید این مشروبات الکلی شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی، روانه زندان و همچنین تمامی آلات و ادوات تولید مشروبات مکشوفه، ضبط شدند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 26 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری ، به منظور برخورد قاطع قانونی و قضایی با تولیدکنندگان، فروشندگان و خریداران و مصرف کنندگان مشروبات الکلی چهارمین مرحله‌ی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با رویکرد پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی، با نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین و حضور مقتدر نیروی‌های فراجا در یاسوج برگزار شد.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: چهارمین مرحله‌ی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی برگزار شد.
دادستان مرکز استان اظهار داشت:با عنایت به گزارشات شهروندان عزیز و رصد اطلاعاتی مأمورین انتظامی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چندین روز متوالی در محلات هدف شهر یاسوج، با حضور مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی و کلانتری‌های ۱۱و۱۴ یاسوج و نظارت معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار می‌شود.
مدعی العموم مرکز استان عنوان کرد: در بازرسی از سه منزل مسکونی که مخفیانه تبدیل به آشپزخانه تولید مشروبات دست ساز شده بودند، قریب به ۱۹ هزار لیتر مشروبات الکلی، کشف وضبط گردید.
ملک حسینی افزود: در این راستا متهمین دخیل در تولید این مشروبات الکلی شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی، روانه زندان و همچنین تمامی آلات و ادوات تولید مشروبات مکشوفه، ضبط شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اظهار این که سامانه سامد، دادسرای مرکز استان با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ به منظور دریافت گزارشات مردمی را بصورت شبانه روزی جهت دریافت پیام کوتاه دارد، تصریح کرد: برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان، برای ایجاد امنیت شهروندان از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی و دادستانی می‌باشد و تاکنون اقدامات قضایی و انتظامی، موفقیت آمیزی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار