معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اخرین آمار و جزییات ثبت نام نهایی داوطلبین مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 23 October 2023

جزئیات آماری ثبت نام نهایی مجلس در کهگیلویه و بویراحمد / یک نماینده فعلی، یک داوطلب شاخص، یک نماینده ادوار و یک زن و شوهر داوطلب شدند!

سید جواد هاشمی مهر در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تا ظهر امروز ۱ آبان ماه، ۴۵ نفر با مراجعه به سایت، اقدام به ثبت نهایی داوطلبی خود نموده اند.
هاشمی مهر افزود: از این تعداد ۲۲ نفر از حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون ثبت نام کرده اند که یک نفر خانم است و ۱ نفر هم از نمایندگان ادوار و ۱ نفر هم از افراد شاخص و مطرح در حوزه سیاسی اقدام به ثبت نام نهایی نموده اند.
وی ادامه داد: در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تاکنون ۱۳ نفر ثبت نام نموده که همگی از آقایان هستند و تاکنون از نمایندگان ادوار یا افراد شاخص کسی ثبت نام ننموده است.
هاشمی مهر گفت: در حوزه گچساران و باشت هم تاکنون ۱۰ نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۱ نفر نماینده ادوار بوده است ضمن اینکه هر ۱۰ نفر از آقایان هستند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: تا کنون یکی از نمایندگان فعلی استان اقدام به ثبت نام نموده است. همچنین در بین ثبت نام کنندگان یک زن و شوهر حضور دارند.
هاشمی مهر در پایان گفت: زمان ثبت نام تا تاریخ ۳ آبان ماه ساعت ۱۸ خواهد بود و با توجه به تقویم اجرایی انتخابات احتمال تمدید این زمان بعید خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار