استاندار کهگیلویه وبویراحمد پس از شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته یاسوج در جمع مردم و نمازگزاران حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات، دغدغه ها و مطالبات آنها در ابعاد مختلف قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ 29 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ایرنا نوشت : «سیدعلی احمدزاده» پس از شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته یاسوج در جمع مردم و نمازگزاران حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات، دغدغه ها و مطالبات آنها در ابعاد مختلف قرار گرفت. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: دیدار‌های عمومی با مردم باید به طور جد در دستور مدیران کل در دستگاه هیا مختلف اجرایی قرار گیرد و یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران میزان نشست‌ها و ملاقات‌های عمومی با مردم و میزان رضایتمندی آن‌ها است.

سیدعلی احمدزاده ارائه گزارش عملکرد مدیران قبل از خطبه‌های نماز جمعه به منظور دفاع از دستاورد‌ها و خدمات دولت و راه اندازی میز خدمت در نماز‌های جمعه، مساجد، بخش‌ها و روستا‌های مختلف برای آشنایی بهتر و هدفمند با دغدغه‌ها و مشکلات مردم را ضروری دانست.

احمدزاده در این دیدار و ملاقات عمومی با همان روحیه مردمی، امیدبخش ، متعادل ، لطیف و مصمم خود متواضعانه دیدار کرد و پای دردل دل ها و خواسته های متعدد آنان نشست.

قشرهای مختلف مردم امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد درخواست ها و مشکلات متنوعی را در بخش های گوناگون مطرح کردند و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مطالبات آنها به فراخور موضوعات مطرح شده توسط استاندار به دستگاه‌ها و متولیان مربوطه صادر شد.

حضور احمدزاده در میان نمازگزاران خودجوش ، مردمی و صمیمی برگزار شد و البته برخی ها که امکان پاسخگویی نداشتند نیز با دستور استاندار و هماهنگی با مدیرکل دفتر حوزه استانداری قرار شد از هفته آینده و در دیدار مستقیم مشکلات و خواسته های خودشان را مطرح کنند.

روایتی از دیدار مردمی استاندار در مصلی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد معتقد است که ملاقات ها و دیدارهای رودرو و مسقیم با مردم ضمن آشنایی با عمق مسایل و مشکلات آنها روند اجرای امور را در بخش های گوناگون تسهیل می بخشد.

وی یکی از اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم در زمینه دیدارهای عمومی با مردم را ایجاد و تقویت حس همدردی و احساس مسئولیت بیشتر از سوی مسئولان و متولیان امر در بخش های مختلف برای رفع مشکلات و دغدغه مندی آنها ذکر کرد.

وی تصریح کرد که می توان با تعهدو مدیریت جهادی و انقلابی به خواسته های مردم جواب مثبت داد و مشکلات آنان را حل کرد و بن بستی برای حل مشکلات مردم وجود ندارد ، تنها باید راه حل لازم برای رفع مشکل را پیدا کرد.

روایتی از دیدار مردمی استاندار در مصلی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین به مناسبت روز اتش نشانی با مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج و قهرمانان و ناجیان سرخ پوش در مصلی نماز جمعه یاسوج نیز دیدار و به خاطر خدمات بی شائبه و جانفشانی ها و فداکاری های این فرشتگان نجات نیز قدردانی کرد.

احمدزاده گفت: دیدارهای مردمی در مصلی های نماز جمعه ، مساجد، روستاها و مناطق محروم باید در اولویت کاری همه مدیران و فرمانداران قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار