معاون سواد آموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از رشد ۱۵۰ درصدی حجم ابلاغی نهضت سواد آموزی در سال گذشته در سه دوره سواد، تحکیم وانتقال خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 09 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حمزه باقری نژاد در آیین گرامیداشت روز جهانی سواد آموزی گفت:حجم ابلاغی نهضت سواد آموزی سال گذشته در سه دوره سواد، تحکیم و. انتقال ۵۳۰۰ نفر بود که توانستیم این حجم را به ۸۴۰۰ نفر تحت پوشش ببریم که در این شاخص با رشد ۱۵۰ درصدی رتبه اول کشور را کسب نمودیم.
وی به اهمیت سواد و تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره کرد وگفت:: مردمی بودن از شاخص‌های مهم نهضت سوادآموزی است که با تدبیر امام راحل از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی ارائه داده است.
باقری نژاد، توانمند سازی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی و اجرای طرح‌های نماز کلید بهشت، آموزش رایانه در کنار آموزش سواد پایه و طرح خواندن همراه با خانواده را از اولویت‌های کاری نهضت سواد آموزی استان برشمرد و گفت: مرکز یادگیری مشارکتی در زندان مرکزی یاسوج جهت فعالیت‌های سواد آموزی و آموزش‌های مهارتی راه اندازی شده که رضایت مندی خوبی در پی داشته است.
معاون سواد آموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، از انعقاد قرار داد با سازمان صنعت معدن وتجارت و جهاد کشاورزی جهت آموزش‌های مهارتی به بیسوادان خبر داد وگفت: علم توام با مهارت اثربخش و کارایی بالاتری دارد که در رویکرد جدید نهضت سواد آموزی مورد توجه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار