بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده برای دو مدیر کهگیلویه و بویراحمدی در رابطه با حادثه زنجیره ای یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 24 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد مهدی صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برای دو مدیر کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تخلف احتمالی در رابطه با حادثه دیروز یاسوج تشکیل پرونده شده و در دست بررسی است.
وی با تاکید بر اینکه در صورت اثبات تخلف با دستگاه‌های متخلف برخورد خواهد شد، عنوان کرد: واقعیت امر در گذشته با انجام مکاتبات مختلف در زمینه نقطه محل وقوع حادثه هشدار‌های لازم داده شد و خواهان رفع این نقطه حادثه خیز شده بودیم.
صالحی با اشاره به مکاتبه ۹ فروردین ماه امسال در زمینه فضاسازی، رعایت حریم، نقض قوانین و مقررات محل وقوع حادثه، افزود: در آن مکاتبه هشدار چنین روزی داده شده بود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین دوم خرداد ماه ۱۴۰۲ با مکاتبه دیگری تذکر لازم داده شد و عنوان شد که حریم جاده یاسوج به شیراز حدفاصل سرآبتاوه تا پلیس راه به دلیل عدم رعایت حریم جاده و تصرف غیرقانونی آن توسط افراد، هر چه سریعتر بررسی و اصلاح امور انجام شود.
صالحی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده در روز جمعه و حضور میدانی هیئت بازرسی سازمان بازرسی استان در محل حادثه و شرکت در نشست مدیریت بحران برای مدیران متخلف تشکیل پرونده و در دست بررسی است که با پایان بررسی‌ها نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار