باشگاه شیرهای جوان یاسوج در مسابقات اسپرت مدرن کیک بوکسینگ درخشش خوبی داشتند.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ 26 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسئول برگزاری مسابقات گفت : در این دور از مسابقات قهرمان کشوری که به میزبانی شهر ملارد در استان تهران برگزار شد، تعداد ۱۸۰ ورزشکار دعوت شده به این دور مسابقات به رقابت پرداختند.
محسن حاجیلویی افزود : این مسابقات در واقع محک برترین‌های ایران در وزن‌های مختلف در چهار رده سنی نونهال، نوجوان، جوانان و بزرگسالان بود.
حاجیلویی ادامه داد : مسابقات به مدت دو روز در تاریخ ۴ اسفند و ۵ اسفند ۱۴۰۱ و زیر نظر فدراسیون ورزش‌هایی رزمی برگذار گردید.

وی با اشاره به این نکته که این مسابقات در ورزشگاه شهید ثمری ملارد برگزار شد ، افزود : بهترین‌های این دوره مسابقات کشوری جهت اعزام به مسابقات برون مرزی انتخاب شدند.
لازم به توضیح است ، در این دور مسابقات رزمی در رده سنی نوجوانان ایران امیر حسین طاهرپور گنجه وزن منفی ۵۱ کیلوگرم مقام اول، دریافت حکم و مدال طلا را از آن خود کرد، آرسام ابراهیمی وزن منفی ۴۵ کیلوگرم نوجوانان، مقام اول ایران و دریافت کمربند طلایی و مدال طلا و در رده سنگین وزن جوانان ایران محمد حسین طاهرپور گنجه مقام دوم و مدال نقره و میر رضا صابری منفی ۶۰ کیلوگرم، مقام سوم و مدال برنز، رضا اذر نوش منفی ۸۶ کیلوگرم جوانان مقام سوم رده سنی نونهالان، پدرام جعفری وزن منفی ۳۰ کیلوگرم مدال طلا و کمربند طلایی و حکم قهرمانی، پارسا طاهرپور، نونهالان ایران منفی ۲۰ کیلوگرم مقام سوم و مدال برنز، همچنین طا‌ها نیکفر منفی ۳۶ نونهالان مقام سوم و محمد نیکفر وزن مثبت ۳۸ مقام سوم مشترک نونهالان این دوره مسابقات را کسب کردند.
همچنین سرمربی تیم استاد دکتر سجاد حیدرپور و داور اعزامی ونماینده استان استاد افشین طاهرپور عملکرد خوب و موفقی داشتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار