نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه حاج قاسم دنیا را از وجود داعش نجات داد، افزود: اگر او و شهدا نبودند، ناموس ملت‌های مسلمان پایمال می‌شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ 04 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت‌الله سید نصیر حسینی، در دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور شورای اداری  در سالن حکیم جرجانی برگزار شد، گفت: یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس و شهید سلیمانی نباید فراموش شود زیرا اگر آنها نبودند ناموس ملت ایران لگدمال می شد همانند آنچه که داعش در کشور های منطقه ایجاد کرد.
 وی افزود: داعش با تشکیل حکومت، قبور انبیای الهی را نابود کرد و باعث فتنه بزرگی شد اما حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس جلوی شرارت آنها ایستاد.
آیت الله حسینی افزود: در دوران دفاع مقدس صدام درصدد تجاوز به ایران بود و هر کجا دست آنها نمی‌رسید موشک و بمب‌های شیمیایی بر شهرها و جبهه ها ریخت.
وی افزود:  اعمال صدام باعث خوشحالی غرب و دشمنان شد و امروز اگر کوتاه بیاییم آنها این جنایات را تکرار خواهند کرد.
آیت الله حسینی با بیان اینکه غربی‌ها به ایجاد داعش اعتراف کردند، گفت: داعش نوامیس مسلمانان را خرید و فروش می کرد و غرب در این شرایط نقشه خود را پیاده می کرد .
وی گفت: اگر داعش پیروز می شد مرحله بعد دستیابی به بغداد توسط داعش بود که توسط سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی سقوط کرد.
 این مراسم که همزمان با حضور پیکر شهید امدادگر شهید قربانعلی عادل نژاد برگزار شد،تعدادی از مدافعان حرم  استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار