به اطلاع خانواده هاي محترم متوفيان و مجروحان اين حادثه مي رساند، كه با توجه به هماهنگي هاي مستقيم با دادستان محترم مركز استان اصفهان و نيز دادستان محترم شهرستان كاشان، تمام اقدامات قضايي در آن حوزه قضايي به نحو كامل در حال انجام مي باشد
کد خبر: ۱۰۱۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ 08 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان ، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه ی غمگین دچار آسیب شده اند، با اعلام این خبر، این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.
ملک حسینی در این پیام عنوان داشت:
كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ
هجران ابدی و غم از دست دادن عزيزان آلامي دردناك است كه همواره بر قلب‌ها سنگینی می‌ نمايد و طريقي جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران براي شتافتگان به ديار باقي، نیست و آهنگ رحيل بر همگان نواخته خواهد شد.
ضایعه ی تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز كه منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استاني در اتوبوس مسافربري مسير دهدشت-تهران گرديد، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی و اعلام تأسف، به عموم مردم گرانقدر استان و همه خانواده های داغدار و به سوگ نشسته مسافران این اتوبوس، صميمانه تسليت عرض نموده و رضوان و مغفرت و رحمت بیکران الهی، در جوار انبیاء و اولیاء را برای جانباختگان، و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را، از خداوند منان مسئلت نموده و براي ساير بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.
از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.
سيد علي ملك حسيني دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان كهگيلويه و بويراحمد در پايان اين اعلاميه بيان داشت: به اطلاع خانواده هاي محترم متوفيان و مجروحان اين حادثه مي رساند، كه با توجه به هماهنگي هاي مستقيم با دادستان محترم مركز استان اصفهان و نيز دادستان محترم شهرستان كاشان، تمام اقدامات قضايي در آن حوزه قضايي به نحو كامل در حال انجام مي باشد و ضمن اينكه با توافق صورت گرفته در راستاي سهولت، نيابت قضايي به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده هاي داغدار ضرورتي به عزيمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شكايات و ساير تشريفات تشكيل پرونده قضايي به دادسراي عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمايند.
سید علی ملک حسینی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار