کد خبر: ۸۹۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 22 August 2020

 

والدین فرزندان خود را با آموزه‌های دینی آشنا کنند

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تربیت فرزند صالح در دین اسلام تأکید شده است، گفت: والدین فرزندان خود را با آموزه های دینی آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز (جمعه) در چهاردهمین همایش شیرخوارگان حسینی (ع) که به صورت پخش زنده تلویزیونی از مصلای امام خمینی رشت برگزار شد با اشاره به شرایط جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییر ماهیت برگزاری مراسم، اظهار کرد: تربیت فرزند صالح در آموزه‌های دینی تأکید شده است.

وی با تأکید بر اینکه والدین باید فرزندان خود را با تربیت اسلامی پرورش دهند، افزود: پدر و مادرهای مسلمان باید فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کنند که در مسیر خدا و اهل بیت (ع) حرکت کنند.

امام جمعه رشت به نقش مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و افزایش آگاهی از طریق مطالعه کتاب تأکید کرد و ادامه داد: آشنایی فرزندان با ارزش‌ها و آرمان‌های الهی و اهل بیت را یکی از مواردی است که والدین باید در تربیت به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه والدین با عمل خود برای فرزندان الگو باشند، تصریح کرد: والدین باید بدانند در محبت به فرزندان باید جانب اعتدال را رعایت کرده و افراط و تفریط نکنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با تأکید بر اینکه خانواده نباید تنها به یک فرزند اکتفا کنند، گفت: خانواده‌ها نباید به بهانه‌های مختلف همانند مشکلات مالی و یا سختی امور زندگی به تک فرزندی اکتفا کنند بلکه فرزندآوری یکی از اصول تربیتی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار