برگزاری جلسه کارگروه آرد ونان شهرستان رضوانشهر به ریاست فرماندار
کد خبر: ۱۱۶۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ 14 May 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست سید نادر صفوی فرماندار و سایر اعضا در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

فرماندار رضوانشهر در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اعضای کارگروه در سال گذشته،به ساماندهی، تامین و توزیع آرد ، کیفیت بخشی پخت نان ، کنترل و نظارت دقیق بر نانوایی های شهرستان تاکید و آن را از وظایف و اولویت های کارگروه آرد و نان در جهت رضایتمندی شهروندان دانست.

ایشان همچنین به برخورد قاطع با نانوایان متخلف توسط اعضای کارگروه تاکید و بیان داشت : بازدید میدانی و نظارت دقیق و بازرسی های مستمر از نانوائی ها در زمینه بهداشت، کیفیت نان و خمیر ،وزن چانه ،کم فروشی،رعایت ساعات پخت و تعطیلی خودسرانه توسط اعضای کارگروه باجدیت پیگیری و با متخلفین این امر برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به جمعیت روستانشین شهرستان و توجه ویژه به این قشر زحمتکش و باتوجه به اینکه آرد یکی از نیاز‌های ضروری و اولیه روستائیان و عشایر محسوب می شود خواستار پیگیری و اقدام لازم اعضای کارگروه درخصوص افزایش سرانه آرد خانه پز روستائیان شد.

در ادامه ضمن بررسی درخواست های تعدادی از نانوایان ، هریک از اعضای کارگروه به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداخته و در پایان پس از بحث و تبادل نظر تدابیر و راهکارهای لازم جهت ارائه خدمات در حوزه آرد و نان به شهروندان توسط فرماندار صورت پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار