کد خبر: ۸۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 27 August 2015


چهار طرح عام‌المنفعه رحیم‌آباد رودسر در سومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
خبرگزاری فارس: ‌افتتاح 4 طرح عام‌المنفعه در رودسر با اعتبار 20 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از رحیم‌آباد، به مناسبت هفته دولت 11 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در این بخش آماده بهره‌برداری شده و در سومین روز از هفته دولت چهار طرح عمرانی و عام‌المنفعه با حضور مسئولان شهرستانی و بخشی افتتاح شد.

مدیر امور توزیع برق رحیم‌آباد در مراسم برق‌رسانی به روستای شبخوس‌رجه این بخش با اشاره به 170 متر طول شبکه‌گذاری، اظهار کرد: برای این طرح حدود 104 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده و 20 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شدند.

محمد عبداللهی از افتتاح 12 طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت جاری در رحیم‌آباد خبر داد و افزود: این طرح‌ها به طول هشت کیلومتر شبکه‌گذاری شده و در سطوح مختلف ولتاژ فشار متوسط و ضعیف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و 350 نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند

افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد، طرح هادی و راه روستایی در رودسر

رستم مهرزاد سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) رودسر در مراسم نمادین افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در گلدشت رحیم‌آباد اظهار کرد: 11 واحد مسکن مددجویی در زمینی به مساحت 486 متر مربع و اعتبار بالغ بر 2 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بنیاد مسکن رودسر نیز در مراسم افتتاح طرح هادی در روستای «بازنشین علیا و سفلی، گفت: این طرح به طول 850 متر و اعتبار بالغ بر سه میلیارد و 700 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صادق اکبری، اجرای طرح هادی را در قالب زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و دیواره‌بندی عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح بیش از 600 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر نیز در مراسم افتتاح راه روستای «نیلو» اظهار کرد: این طرح به طول یک‌هزار و 100 متر و اعتبار بالغ بر یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال است که 110 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

شهریار اسماعیلی با اشاره به وجود 972 کیلومتر راه اصلی و فرعی رودسر، گفت: 830 کیلومتر راه روستایی در رودسر وجود دارد که از این مقدار کار آسفالت 332 کیلومتر آن پایان یافته است.

وی از افتتاح 10 طرح آسفالت راه روستایی با حدود 22 کیلومتر به مناسبت هفته دولت جاری در رودسر خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر 32 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

این مسئول میزان بهره‌مندی آسفالت راه روستایی شهرستان رودسر را 40 درصد عنوان کرد و یادآور شد: شاخص برخورداری استان از راه روستایی 47 درصد و رودسر کمتر از هفت درصد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار