زارع با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها در ایجاد معنویت در جامعه بهره گرفته شود گفت: اصحاب فرهنگ و هنر استان از حمایت‌های معیشتی بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر: ۸۴۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 18 April 2020

 

تابناک / ارسلان زارع امروز(شنبه، ۳۰ فروردین) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سالن‌ الغدیر استانداری گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت، خودسازی و تزکیه نفس گفت: در این ماه پرفضیلت علاوه بر کسب فضائل به بازسازی و پاک‌سازی بنیه معنوی خود بپردازیم و دلسوزانه‌تر به مردم خدمات ارائه دهیم.

 

استاندار گیلان در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و اظهارکرد: ملت ایران در این مدت چهل سال همواره نشان داد در بحرانی‌ترین شرایط در کنار هم بوده و با اتحاد و هم‌دلی توانستند بر معضلات و مشکلات فائق آیند.

 

‌زارع به تعطیلی مساجد در بحران کرونا و ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی در ایجاد معنویت پرداخت و افزود: در ایامی که شاهد تعطیلات مساجد هستیم با ابتکاری نوین در فضای مجازی زمینه ارتباط معنوی در ماه مبارک رمضان را فراهم کنیم.


وی با تاکید اینکه از فضای مجازی در راستای تبلیغ دین بهره گرفته شود تا همراه مردم باشید تصریح کرد: رسانه‌های گروهی و صدا وسیما برای تولید محتوای معنوی در ماه مبارک رمضان در این بحران بیش از پیش تلاش کنند.


استاندار گیلان با بیان اینکه پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بازگشایی مساجد در کشور در حال بررسی است عنوان داشت: در رعایت مقرارت ستاد کروناویروس استان و پروتکل‌های وزارت بهداشت اهتمام جدی داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر مهار کرونا ویروس با همکاری مردم و تداوم فعالیت‌ها اظهار کرد: در اجرای رزمایش مواسات اقدامات مطلوبی در گیلان آغاز شده است.


استاندار گیلان با اشاره به مشکلات جامعه فرهنگی و هنری استان در بحران کرونا ادامه داد: در این بحران مجتمع‌های فرهنگی و هنری به‌لحاظ اقتصادی دچار مشکلاتی شده‌اند، این گروه‌ها نیز در یکی از موارد ۱۰گانه گنجانده شده و چتر حمایتی شامل آنها نیز خواهد شد.

 

 وی خاطرنشان کرد: زمینه اقدامات حمایتی برای اصحاب فرهنگ و هنر استان فراهم شده و بعد از شناسایی آسیب‌دیدگان از کرونا، حمایت‌های لازم در آینده نزدیک انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار