رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: در جهت خدمات‌رسانی در مرز مهران به برپایی موکب‌های اربعین حسینی بقاع متبرکه شاخص 6 استان‌ در مرز بین‌المللی مهران در ایام اربعین حسینی اقدام می‌شود.
کد خبر: ۷۷۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 27 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سید محمد علوی‌فر گفت: با توجه به لغو ویزا و پیش‌بینی حضور گسترده زائرین در کنگره عظیم اربعین و لزوم فعالیت بیشتر براساس هماهنگی انجام‌شده فعالیت‌های گسترده‌ای در این ایام از طریق کمیته مشارکت‌های مردمی این ستاد در استان ایلام انجام می‌شود.

وی افزود: براساس تأکیدات رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه اربعین حسینی کشور، در جهت خدمات‌رسانی در مرز مهران به برپایی موکب‌های اربعین حسینی بقاع متبرکه شاخص استان‌های آذربایجان‌غربی، ایلام، سمنان، گلستان، گیلان و خراسان شمالی در مرز بین‌المللی مهران در ایام اربعین حسینی اقدام می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ادامه داد: این موکب‌ها فعالیت خود را در یک مجموعه منسجم در ایام اربعین حسینی در راستای استقبال و پذیرایی از زوار اربعین فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین ۹ استان معین کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه اربعین حسینی کشور در مرز مهران معرفی و مستقر می‌شوند.

علوی‌فر تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم برای انسجام در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) و تعامل هر چه بیشتر برای پیشبرد هرچه بهتر امور مربوطه و ارائه خدمات مناسب به زائرین عزیز انجام‌شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار