کد خبر: ۷۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 13 August 2015

رشت - ایرنا - فرماندار ماسال از اختصاص 109 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی این شهرستان در سال جاری از منابع اعتباری مختلف کمیته برنامه ریزی خبر داد.
[اختصاص 109 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی ماسال]

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود قاسم نژاد روز پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال افزود: این میزان اعتبار از طریق منابع اعتباری تملک استانی، راه های روستایی، دو درصد نفت و گاز و ماده 180 تامین می شود و در فصول مختلف صنعت و معدن ، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت، ورزشی، کشاورزی و منابع طبیعی، آب و عمران شهری، روستایی و عشایری توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان تاکید کرد: با سرمایه گذاری و توجه به بخش معدن، می توان زمینه اشتغالزایی برای تعداد زیادی از جوانان را فراهم کرد.
فرماندار ماسال پروژه احداث و راه اندازی مرکز حفظ و تکثیر گوزن مرال را از دیگر پروژه های مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به قابلیت های گسترده این پروژه در جذب گردشگر و حفظ تنوع زیستی در منطقه، انتظار است روند تکمیل این پروژه هرچه سریع تر به انجام برسد.
قاسم نژاد رعایت عدالت در تقسیم اعتبارات را از اولویت های کمیته برنامه ریزی شهرستان دانست و اظهار داشت: تلاش می شود در توزیع اعتبارات، تناسب لازم از لحاظ جمعیتی، وسعت و میزان برخورداری از امکانات در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، بر لزوم حضور پر شور مردم در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در این هفته تاکید و اضافه کرد: حضور مردم در این مراسم ها، موجب انتقال و بازگوشدن خدمات و گزارش عملکرد دولت و مسوولان می شود.
فرماندار ماسال مشارکت مردم در انجام وظایف اجتماعی را یکی دیگر از مزایای حضور مردم در برنامه های هفته دولت عنوان و خاطرنشان کرد: باید با پای کار آوردن مردم، از مردم بخواهیم خود در حفظ و نگهداری محیط زیست و پروژه های عمرانی کوشا باشند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار