با طرح شکایت زنی ۳۶ ساله به‌دلیل انتشار تصاویر شخصی و انتساب عناوین غیراخلاقی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۷۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 01 July 2019

 

تابناک / شرق نوشت: شاکی در جریان تحقیقات گفت: فردی مرا در فضای مجازی با عناوین غیراخلاقی معرفی کرده است و به‌احتمال قوی او با من خصومت دارد، ولی نمی‌دانم که چه کسی است و به چه دلیلی می‌خواهد از من انتقام بگیرد.

با تحقیقات پلیس و بررسی مستندات منتشرشده در شبکه اجتماعی اینستاگرام این ظن به‌وجود آمد که متهم با شاکی نسبتی دارد، اما هیچ ردپا و سرنخی از متهم و انگیزه اقدامات مجرمانه او برای پلیس آشکار نبود تا اینکه تحقیقات پلیس به نتیجه رسید و بررسی‌های فنی و پلیسی هویت متهم ناشناس را آشکار کرد. پلیس دریافت متهم فرزند همسر شاکی است.

با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای و در تماسی تلفنی موضوع به پدر متهم اطلاع داده شد و او به اتفاق فرزندش در اداره پلیس حاضر شد. این پسر قبول کرد که تمامی اقدامات علیه نامادری‌اش را او انجام داده است.

متهم در اعترافاتش گفت: پدرم سال‌ها پیش از مادرم جدا شد و با زنی که حالا نامادری‌ام است، ازدواج کرد. در دوران کودکی رفتار نامادری‌ام با من مناسب نبود و بارها مرا مورد آزار قرار داد و این انگیزه‌ای شد که بعد از گذشت چند سال درصدد انتقام‌گیری برآمدم و اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در صفحات غیراخلاقی اینستاگرام کردم، اما از کارم پشیمانم. ای‌کاش همان موقع درباره رفتارهای نامناسب نامادری‌ام با پدرم صحبت می‌کردم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار